اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود سامانه بارشی

هوای زنجان از عصر روز جمعه بارانی می‌شود

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به ناپایداری جوی از عصر روز جمعه در زنجان اشاره کرد و گفت: این ناپایداری‌ها بارش‌های قابل توجهی را در سطح استان موجب می‌شود.

هوای زنجان از عصر روز جمعه بارانی می‌شود

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را طی امروز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: این وضعیت پایدار تا ظهر فردا ادامه می‌یابد.

وی به فعالیت یک سامانه بارشی بر روی دریای مدیترانه اشاره کرد و افزود: این سامانه از عصر فردا وارد غرب کشور و به تبع آن استان زنجان می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به ناپایداری جوی از عصر روز جمعه در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: این ناپایداری‌ها بارش‌هایی را در سطح استان زنجان موجب می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 48 ساعته سامانه بارشی پیش‌بینی شده برای ورود به استان زنجان اضافه کرد: فعالیت این سامانه بارش‌های درخور توجهی را در سطح استان ایجاد می‌کند.

یاغموری از کاهش دما با ورود سامانه بارشی خبر داد و افزود: فعالیت این سامانه موجب کاهش پنج تا 10 درجه‌ای دما بیشینه در نقاط مختلف استان زنجان می‌شود.

وی دمای شهر زنجان را در صبح امروز چهار درجه اعلام کرد و گفت: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت دو درجه کاهش یافته است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به نوسان دمایی شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: دمای شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته بین صفر و 17 درجه نوسان داشته است.

وی بالاترین دمای گزارش شده از شهرستان‌های استان زنجان را مربوط به آب‌بر اعلام کرد و گفت: طی روز گذشته دمای شهر آب‌بر در بالاترین سطح خود به 22 درجه بالای صفر رسیده بود.

یاغموری به نفوذ دمای استان در برخی نقاط به زیر صفر اشاره و تصریح کرد: دمای ثبت شده برای سلطانیه طی 24 ساعت گذشته سه درجه زیر صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول