اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 467 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 467 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 467 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

 رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای بهره‌مندی بیشتر جامعه هدف این نهاد اقدام به اجرای بیش از 45 طرح مشارکتی در طول سال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مشارکتی این نهاد به طرق مختلف صورت می‌گیرد، اذعان داشت: خانه انفاق زنجان که در مرکز شهر واقع شده است یکی از راه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مشارکتی این نهاد است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در خانه انفاق زنجان امور مربوط به خیرین و حامیان انجام می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه از زمان آغاز به فعالیت این مرکز همکاری حامیان در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد مطلوب بوده است.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طی مهر ماه سال‌جاری تصریح کرد: در مدت مذکور با برگزاری جشن عاطفه‌ها 20 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

وی همچنین به جمع‌آوری 500 هزار ریال نذورات قربانی در این مرکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: همچنین در قالب طرح رد مظالم نیز 300 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

حسنلو در ادامه مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح یاسین را 3 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این طرح به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند اجرایی می‌شود و طی مهر ماه 3 حامی کفالت چهار دانش‌آموز را در قالب این طرح حسنه متقبل شده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به جمع‌آوری 2 میلیون و 64 هزار ریال نذر در خانه انفاق زنجان طی مهر ماه امسال اشاره داشت و افزود: مبلغ کمک‌های غیرنقدی مردم خیر استان طی این مدت یک میلیون ریال برآورد شده است.

این مسئول در ادامه مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح حج فقرا را 5 میلیون و 896 هزار ریال اعلام کرد و اذعان داشت: این طرح به منظور اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی از جمله مشهد مقدس، قم و جمکران اجرایی و در همین راستا از کمک‌های خیرین و حامیان نیز بهره گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه طی مهر ماه در قالب طرح کوثر 5 میلیون و 500 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: این طرح به منظور فراهم‌سازی شرایط لازم برای ازدواج جوانان اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان مبلغ کل کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان را طی مهر ماه 467 میلیون و 400 هزار ریال اعلام کرد و از همکاری صمیمانه مردم استان در قالب طرح‌های مشارکتی این نهاد تقدیر کرد.

انتهای پیام/73005/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول