اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد استان زنجان:

آیت‌الله خاتمی به عنوان الگو به جوانان معرفی شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: باید آیت‌الله شیخ محمدتقی خاتمی به عنوان الگو به جوانان کشور معرفی شود.

آیت‌الله خاتمی به عنوان الگو به جوانان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم قاسمی ظهر امروز در آیین نکوداشت آیت‌الله شیخ محمدتقی خاتمی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان زنجان تجلیل از مفاخری است که نقش مهمی از نظر علمی و فرهنگی در استان زنجان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اساتید بزرگ و گمنامی در راستای تربیت شاگردان بزرگ و معروف نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، تصریح کرد: آیت‌الله شیخ محمدتقی خاتمی نیز اهمیت بسیار زیادی به علم و دانش می‌دادند و این یک الگو برای شاگردان وی به شمار می‌رود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با بیان اینکه باید بزرگانی چون آیت‌الله خاتمی به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شود، اضافه کرد: این چنین بزرگانی در کشور ایران همچون ستاره‌هایی محسوب می‌شوند که راه را برای انسان روشن می‌کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه امروز سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی از سرمایه اقتصادی در هر جامعه‌ای مهم‌تر هستند، یادآور شد: این بزرگان سرمشق بزرگی برای جوانان ما به شمار می‌روند.

این مقام مسئول ابراز داشت: متاسفانه افراد برجسته و اساتید برتر استان زنجان آنگونه که باید به نسل جوان معرفی نشده‌اند.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول