اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب

روایتی:فعالان عرصه کتاب بشرویه تجلیل می‌شوند

رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه گفت: فعالان عرصه کتاب شهرستان بشرویه در هفته کتاب تجلیل می‌شوند.

روایتی:فعالان عرصه کتاب بشرویه تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نرگس روایتی ‌شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: از چند روز پیش دانش‌آموزان مشتاق این شهرستان برای فرارسیدن بیست و یکمین دوره هفته کتاب لحظه‌شماری می‌کنند و برای شرکت در برنامه‌های هفته کتاب آماده می‌شوند.

وی در ارتباط با برگزاری برنامه‌های بیست و یکمین هفته کتاب در شهرستان بشرویه افزود: بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار «کتاب، آئینه فرهنگ و فرزانگی» در پیش رو است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه ادامه داد: امسال نیز اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به‌ویژه دانش‌آموزان از مدت‌ها قبل مشتاقانه برای آگاهی از برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب و نیز تمدید عضویت خود به کتابخانه‌های عمومی مراجعه می‌کنند.

روایتی ضمن خرسندی از اشتیاق اعضای کتابخانه برای کمک به برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته کتاب شهرستان بشرویه تاکید کرد: امسال نیز به حول و قوه الهی با همه مشکلات و محدودیت‌ها، همه توان خود را به کار بسته‌ایم تا برنامه‌هایی پربارتر از سال‌های قبل داشته باشیم.

وی، برگزاری مراسم قرعه‌کشی بزرگ هفته کتاب در بین اعضای کتابخانه‌های عمومی، تقدیر از کتابخوانان برتر در رده‌های سنی مختلف، تقدیر از کتابداران و همکاران فعال در زمینه کتابخوانی، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کتاب، بازدید دانش‌آموزان و برگزاری نمایشگاه کتاب و ... از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب این شهرستان است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه اهدای کتاب، مسابقه دلنوشته‌های عاشورایی و سخنی با کتاب، مراسم قصه‌گویی با حضور کودکان، برگزاری مسابقه نقاشی و شرکت فعالانه اعضا در مسابقات آنلاین شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور و مسابقات مکتوب کتابخوانی از دیگر برنامه‌های برجسته بیست و یکمین دوره هفته کتاب در این شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/69003/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول