اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی خبر داد

اجرای طرح یار مهربان در مراکز آموزش استثنایی خراسان شمالی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: هم زمان با آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی و برای نخستین‌بار در استان طرح یار مهربان در مراکز آموزش استثنایی اجرا می‌شود.

اجرای طرح یار مهربان در مراکز آموزش استثنایی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، علی نعمتی اظهار کرد: در راستای سخنان ریاست جمهوری در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مبنی بر تشکیل ساعت گفتگو و مطالعه، هم‌زمان با آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی طرح یار مهربان در مراکز آموزش استثنایی اجرا می‌شود.

وی اهداف این طرح را بالا بردن سطح آگاهی و معلومات دانش‌آموزان، بالا بردن انگیزه مطالعه کتب غیر درسی و افزایش مهارت‌های اجتماعی و آموزشی، روان‌خوانی و کمک به دروس املا و انشا دانش‌آموزان، گفتگو و تبادل نظر در مورد موضوعات علمی و آموزشی و پرورشی توسط گروه‌های دانش‌آموزی و رسیدگی به امور کتابخانه‌های مدارس، توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها عنوان کرد.

نعمتی تصریح کرد: دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی و مقاطع متوسطه اول و دوم با دریافت کتاب از کتابخانه مدارس، پس از مطالعه نسبت به خلاصه نویسی آن در یک برگ اقدام کرده و تحویل دفتر می‌دهند تا پس از بررسی و داوری بهترین خلاصه نویسی انتخاب و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شود.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول