اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی صورت می‌گیرد

رونمایی از مجموعه داستان‌های تخیلی محمدرضا یوسفی در شهرری

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی و نقد مجموعه داستان‌های تخیلی محمدرضا یوسفی روز شنبه 11 آبان ماه در کتابخانه شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود.

رونمایی از مجموعه داستان‌های تخیلی محمدرضا یوسفی در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از مجموعه داستان‌های تخیلی محمدرضا یوسفی اظهار داشت: این برنامه در قالب نشستی صمیمی و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از سلسله جلسات «باشگاه ادبی ری» میزبان علاقمندان به ادبیات است.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) با اشاره به این رونمایی تاکید کرد: در این رونمایی مجموعه داستان‌های تخیلی که توسط محمدرضا یوسفی نوشته شده است رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این رونمایی به همت کتابخانه شیخ صدوق (ره) و با مشارکت فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

محمودی ادامه داد: در مراسم رونمایی و نقد داستان‌های تخیلی منتقد ادبی سمیه جمالی به اجرای برنامه می‌پردازد.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) در ادامه با اشاره به مجموعه داستان‌های تخیلی ذکر کرد: مجموعه داستان‌های تخیلی ویژه گروه سنی کودک است که انتشارات نگار دانش و نشر ناردونه کار چاپ کتاب را برعهده دارند.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) در پایان ذکر کرد: این رونمایی شنبه 11 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن آمفی‌تئاتر شیخ صدوق (ره) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: محمدرضا یوسفی دارای مدرک کارشناسی تاریخ است و کاندیدای جایزه هانس کریستین اندرسن در سال 2000 میلادی است و چندین کتاب منتخب در کتابخانه مونیخ دارد و 200 کتاب چاپ شده در ایران نیز دارد.

علاقمندان برای شرکت در این رونمایی می‌توانند به کتابخانه شیخ صدوق (ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، جنب پارک مهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول