اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

شوراها واقع‌بینانه به امور رسیدگی کنند

استاندار کرمان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با توجه به واقعیت‌ها به امور مربوطه رسیدگی کنند.

شوراها واقع‌بینانه به امور رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان، اظهار داشت: شوراهای اسلامی ظرفیت‌های خوبی برای کشور هستند و واگذاری تصدی‌گری‌ مردم در مقاطع مختلف کار اساسی است.

وی ادامه داد: باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن و اکمل برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد و در وهله اول باید وحدت و انسجام وجود داشته باشد.

استاندار کرمان با تأکید بر واقع‌بینی در شوراها، افزود: یکی از مواردی که اکنون با آن مواجه هستیم، تنگنای شدید بودجه‌ای است، لذا شوراها باید با مدنظر قرار این مسئله به امور رسیدگی کنند و برای توسعه و پیشرفت شهر و روستا گام بردارند.

نجار تصریح کرد: شوراها باید برنامه کاری مدونی در اختیار داشته باشند و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند.

وی اضافه کرد: شوراها برای امور شهرستان باید هدایت شوند و با برنامه‌ریزی قبلی کار کنند و حداقل تصویری از آینده را پیش روی خود داشته باشند.

استاندار کرمان با تأکید بر پرهیز از هزینه‌های بیهوده، ابراز داشت: در اجرای امور به اهمیت و اولویت آن توجه شود و اجازه ندهید که سرمایه‌های موجود از دست بروند.

نجار متذکر شد: امکانات موجود نیز باید مورد اسفاده قرار بگیرد تا بتوان با تغییر کاربری جزئی، از امکانات و ظرفیت‌هایی موجود استفاده کرد.

حجت‌الاسلام محمد ربانی، رئیس شورای اسلامی شهرستان کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: نخستین جلسه شورای اسلامی شهرستان کرمان با حضور 20 نفر ابتدای هفته جاری تشکیل شد.

وی اذعان داشت: اگر چه شورای شهرستان کرمان به اندازه شورای شهر کرمان قدرت مانور و عمل ندارد، اما تصمیم‌گیری‌های مؤثری دارد که می‌توانند در نشست با مسئولان شهرستان مصوباتی را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرمان در پایان یادآور شد: ساختمان شورای اسلامی شهرستان کرمان نیز جنب مسجد امام خمینی (ره) تهیه شده است.

انتهای پیام/80017/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول