اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه:

شوراهای اسلامی برای خدمت بهتر از روزمرگی بیرون بیایند

عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: انتظار این است که برای خدمت بهتر به مردم از روزمرگی بیرون بیاییم.

شوراهای اسلامی برای خدمت بهتر از روزمرگی بیرون بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، سید حمید جلایی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: با توجه به آغاز به کار شهردار جدید که با آغاز کار شورا همزمان شده، انتظار این است که از روزمرگی بیرون بیاییم.

وی افزود: برای ارائه خدمت به همشهریان باید با برنامه‌ریزی و به طور جدی وارد عمل شد.

عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه عنوان کرد: باید هم در بخش درآمدها و هم هزینه‌ها و حتی در صورت نیاز برگزاری جلسات فوق‌العاده، نظارت جدی خود را اعمال کنیم.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر بررسی گزارش‌های مالی که به صورت اعداد و ارقام به شورا ارائه می‌شود، بسیار زمان‌گیر است و باید از شهرداری خواست که این آمارها را به صورت نمودار ارائه کند تا میزان پیشرفت برنامه‌ها برای نظارت شورا ملموس‌تر باشد.

جلایی با اشاره به این‌که مردم نیازمند اجرای بسیاری از طرح‌ها هستند، یادآور شد: باید طرح‌های مصوب شورا از دوره قبل نیز پیگیری شود.

وی با اشاره به این‌که هدف شوراها، تسریع در خدمت‌رسانی به مردم است، ادامه داد: باید با ارائه برنامه‌های خود به شهرداری از آنان تلاش بیشتر را درخواست کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه خاطرنشان کرد: نظارت بر فعالیت مجموعه شهرداری نیز عامل مهمی در انگیزه دادن به این مجموعه برای ارائه خدمات برتر به شهروندان است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه نیز اظهار داشت: برخی برنامه‌هایی که شورا ارائه می‌دهد و مصوب می‌شود در عمل اجرا نمی‌شود که باید نظارت خود را بیشتر اعمال کنیم.

محمود فلاح‌زاده افزود: به عنوان نمونه بنا بود تابلویی برای بهشت‌زهرا و گنبد عالی نصب شود و یا تغییر نام بوستان فراغه با نصب یک تابلو اطلاع‌رسانی شود که تاکنون انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در گوشه و کنار شهر شاهد هستیم که برخی تابلوها نیز بر روی زمین افتاده است.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول