اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌های آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

شرکت حدود 610 هزار دانش‌آموز اصفهانی در انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی

مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از شرکت 610 هزار دانش‌آموز اصفهانی در انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی خبر داد.

شرکت حدود 610 هزار دانش‌آموز اصفهانی در انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا ضامنی ظهر امروز در مراسم برگزاری انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی در مدارس، اظهار کرد: با برگزاری این انتخابات توانمندی‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه همچنین دانش‌آموزان با حضور در شورا‌‌های دانش‌آموزی نسبت به انجام فعالیت‌های مشارکتی اقدام می‌کنند، اضافه کرد: اعضای شورا‌های دانش‌آموزی باید در راستای تصمیم‌گیری در زمینه مباحث مختلف علمی، ورزشی، هنری، فرهنگی و علمی فعالیت کنند.

مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به حضور پر‌شور دانش‌آموزان در انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی، تصریح کرد: انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی با حضور 609 هزار و 474 نفر از دانش‌آموزان در مدارس موجود در سطح استان برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه این انتخابات در 6 هزار و 492 مدرسه در سطح استان برگزار شده است، ادامه داد: 112 هزار از دانش‌آموزان موجود در سطح استان برای عضویت در شورا‌های دانش‌آموزی ثبت‌نام کرده بودند و امروز این انتخابات برای انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورا‌های دانش‌آموزی برگزار شد.

ضامنی با بیان اینکه 36 هزار  نفر از این دانش‌آموزان به عنوان اعضای شورا‌های دانش‌آموزی استان انتخاب می‌شوند، تأکید کرد: اعضای شورا‌های دانش‌آموزی باید در تمام زمینه‌های مختلف فعالیت کنند و سطح برنامه‌های اجرایی دانش‌آموزان در مدارس را ارتقا بدهند.

انتهای پیام/63004/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول