اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اعضای شوراهای هیئات مذهبی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 69 نفر از اعضاء هیئات مذهبی استان در انتخابات چهارمین دوره شوراهای هیئات مذهبی این استان به‌عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل این شوراها انتخاب و معرفی شدند.

اعضای شوراهای هیئات مذهبی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید محمد میربد اظهار کرد: از مجموع 117 رأی مأخوذه راهدار احمدی با 72 رأی، احمد رئیسی با 68 رأی، زهرا قربانی با 66 رأی، عبدالله نیکبخت با 61 رأی، ایران مهدیه با 60 رأی، عبدالرسول ندیمی با 48 رأی و رمضانعلی علی‌بابایی با 48 رأی به‌عنوان اعضای اصلی شورای هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد انتخاب شدند.

وی افزود: قدیرعلی رضایی با 42 رأی، خدابخش محمودی با 40 رأی و سید حجت‌الله منافیان با 36 رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

میربد ادامه داد: از 14 نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد هفت نفر به‌عنوان عضو اصلی و سه نفر به‌عنوان عضو علی‌البدل برای چهار سال انتخاب شدند.

دبیر ستاد انتخابات شورای هیئات مذهبی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان فارسان از مجموع 88 آرای مأخوذه رحمت‌الله احسانی با 44 رأی، قدرت‌الله مرتضایی با 43 رأی، عطرگل علیخانی با 40 رأی، الیاس صادقی با 38 رأی، سیروس اردشیری با 34 رأی، سیما اسلامی با 33 رأی و سید عابدین رضوی با 29 رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

میربد افزود: حسین صالحی با 23 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

وی گفت: در شهرستان بروجن از مجموع 67 آرای مأخوذه حسین کاویانی با 51 رأی، ابوالقاسم دارابی با 50 رأی، محسن حیدری با 42 رأی، سیدعباس سیدین با 36 رأی، غلام ایدر با 32 رأی، رضا نبئی با 31 رأی و محسن ورپشتی با 26 رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

میربد تصریح کرد: مهرداد حائری با 23 رأی، احمدرضا بحرینی با 22 رأی و احمدرضا عباسیان با 17 رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان اردل از 70 رأی مأخوذه مصطفی فتاحی با 39 رأی، کریم بهمنی با 38 رأی، کرامت حاجی‌حسنی با 36 رأی، محمدتقی خلیلی با 30 رأی و رهبر نادعلی‌پور با 28 رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

میربد افزود: محمدرضا نکوئی با 21 رأی و آفرین انصاری با 17 رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی گفت: در شهرستان لردگان از مجموع 85 رأی مأخوذه، زهره بویری با 72 رأی، شمسی شریفی با 63 رأی، صولت شاهی با 62 رأی، البرز حسنی با 60 رأی، محمد یوسف خالدی با 60 رأی، عیسی خورشیدی با 57 رأی و حسین احمدی با 52 رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

میربد افزود: ابراهیم جمالی با 50 رأی، آمنه اسحاقی با 29 رأی و اصغر بابامیر با 28 رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

دبیر ستاد انتخابات شورای هیئات مذهبی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان کیار از مجموع 43 رأی مأخوذه یوسف حمزه با 30 رأی، محبوبه صمیمی با 26 رأی، سید گودرز قربانی با 23 رأی، امام قلی‌‌پور رئیسی با 22 رأی و معصومه رمضانی با 18 رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

میربد افزود: احترام رحیمی با 17 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

وی گفت: در شهرستان سامان از مجموع 48 رأی مأخوذه زهرا مظاهری با 28 رأی، بخشعلی چلوانی با 24 رأی، منصور ایمانی با 23 رأی، زهرا ریاحی با 21 رأی و علی ضامن محمدی با 17 رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

میربد تصریح کرد: غلامعلی صفاری با 15 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان بن از 33 رأی مأخوذه حسن طاهری‌فرد با 21 رأی، عبدالله اکبری با 21 رأی، نظر علی آذری با 20 رأی، مرضیه نادری با 18 رأی و زهرا رفیعی با 15 رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

میربد افزود: سید مصطفی کاظمی با 14 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

وی گفت: در شهرستان کوهرنگ از 21 رأی مأخوذه یوسف غیبی‌پور با 18 رأی، زیبا داوودی با 14 رأی، شهناز بدری با 13 رأی، سهراب مهراب‌گله 3 رأی و گشتاسب هاشمی 2 رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

میربد افزود: خسرو اسدی‌مطلق با یک رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول