اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس امور روستایی و شوراهای استانداری همدان خبر داد

صدور کارت شناسایی برای اعضای شوراهای روستایی

کارشناس امور روستایی و شوراهای استانداری همدان از صدور کارت شناسایی برای اعضای شوراهای روستایی خبر داد.

صدور کارت شناسایی برای اعضای شوراهای روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ابراهیم پوینده پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی چهارمین دوره شوراهای روستاهای بخش مرکزی از صدور کارت شناسایی برای اعضاهای شوراها خبر داد و افزود: کارت شناسایی شوراها صادر شده و باید در اخذ آن اقدام کرد.

وی با اشاره به نوآوری و پیشرفت در امور شوراها اظهار کرد: با سابقه 14 ساله شوراهای روستاها و 10 ساله شورهای دهیاری‌ها باید انجام فعالیت‌ها و پیشرفت در این زمینه در دستور کار شوراها باشد.

کارشناس امور روستایی و شوراهای استانداری همدان با تأکید بر قانونمداری شوراها خاطرنشان کرد: هر نهادی بر اساس قانون و با آشنایی از اختیارات می‌تواند تصمیمات لازم را به کار گیرد.

وی حضور شوراها را در نشست‌های مشورتی شوراها و دهیاران ارزشمند دانست و افزود: آمادگی لازم در اجرای مسئولیت‌ها می‌تواند به پیشبرد بهتر اهداف شوراها کمک کند. 

ابراهیمی تعامل شورها را در همه زمینه‌ها مهم دانست و افزود: همکاری شوراها با اعضای شوراها، دهیاران، دستگاهای دولتی و مردم به نفع روستاها و عملکرد موفق شوراها خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد دقیق شوراها افزود: مرتب بودن کارها و تنظیم دقیق متن نوشتاری در شخصیت‌دهی و مشخص شدن جایگاه شوراها دارای ارزش است.

کارشناس امور روستایی و شوراهای استانداری همدان پیگیری جدی شوراها در انجام امور روستاها را مهم دانست و افزود: هر موضوعی بر اساس مشخصات خود پیگیری توسط شوراها را می‌طلبد.

وی توجه به قانون را مهم عنوان کرد و افزود: نگاه ویژه به قانون برای تسهیل امور و روابط بین سازمان‌ها باید در دستور کار باشد.

انتهای پیام/89026/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول