اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته امر به معروف و نهی از منکر صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگ شوراهای امر به معروف کاشان

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان از برگزاری همایش بزرگ شوراهای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در هفته پیش رو خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ شوراهای امر به معروف کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید حسین موسوی در گردهمایی اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان در سپاه این شهرستان، اظهار داشت: برگزاری همایش بزرگ 500 نفری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، کارخانجات و اصناف شهرستان کاشان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان کاشان است.

وی افزود: همایش بزرگ 500 نفری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، کارخانجات و اصناف شهرستان کاشان از ساعت 15 تا 17 عصر روز شنبه 18 آبان ماه با حضور دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در سالن شهدای پاسدار سپاه کاشان برگزار می‌شود.

دبیر شورای معاونین ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کاشان، همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی هنری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مهم این هفته نام برد و افزود: وبلاگ‌نویسی، نقاشی، شعر، فیلم کوتاه و مقاله و... از جمله 9 بخش این مسابقه بزرگ فرهنگی هنری است.

موسوی، همچنین برگزاری مانور بزرگ شهری، نمایشگاه کتاب و عکس، مسابقه کتاب‌خوانی ویژه کارمندان ادارات، سخنرانی‌ بین نمازها، جلسات عمومی در دستگاه‌های شهرستان، حضور گروهی و دسته جمعی اعضای شوراهای امر به معروف در نماز جمعه، ایستگاه‌های بلوتوث در محل نماز جمعه، تجمع ناهیان از منکر، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، تقدیر و تجلیل 14 نفر از آمران به معروف و ناهیان از منکر به نیت چهارده معصوم را از جمله برنامه‌های این هفته در کاشان اعلام کرد.

دبیر شورای معاونین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان، نواختن زنگ هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در یکی از مدارس دخترانه با حضور مسئولان شهرستان، برگزاری جلسه با ائمه جماعات مدارس، گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اصناف شهرستان و تجلیل از نیروهای فعال انتظامی در امر این فریضه الهی را از دیگر برنامه‌های این هفته توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان ذکر کرد.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان یادآور شد: بیشترین مسئولان شهرستان کاشان در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان عضویت دارند.

موسوی در ادامه شعار امسال هفته امر به معروف و نهی از منکر را «تذکر لسانی، ترویج نقدپذیری» عنوان کرد و گفت: در این راستا نامگذاری روزهای این هفته نیز در دستور کار قرار گرفت که بر این اساس روز سه شنبه 14 آبان با عنوان عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی، چهارشنبه 15 آبان جامعه آرمانی و نقدپذیری، پنجشنبه 16 آبان قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر نام گرفت.

وی متذکر شد: جمعه 17 آبان‌ماه با عنوان حکومت مهدوی و امر به معروف و نهی از منکر، شنبه 18 آبان‌ماه با عبارت نظارت ملی و مشارکت همگانی، یکشنبه 19 آبان‌ماه با عنوان تذکر لسانی و عزت اجتماعی و دوشنبه 20 آبان‌ماه با شعار پیام عاشورا و عفاف اجتماعی نامگذاری شده است.

از سه شنبه 14 آبان تا دوشنبه 20 آبان به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2406/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول