اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان خبر داد

رقابت 1428 دانش‌آموز زنجانی در آزمون آیه‌های تمدن

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان گفت: یک‌هزار و 428 دانش‌آموز بسیجی در آزمون آیه‌های تمدن استان زنجان رقابت می‌کنند.

رقابت 1428 دانش‌آموز زنجانی در آزمون آیه‌های تمدن

الیاس تقی‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری آزمون آیه‌های تمدن اشاره کرد و اظهار داشت: این آزمون برای دانش‌آموزان بسیجی همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌‌‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون آیه‌های تمدن ساعت 9 صبح فردا 17 آبان ماه جاری در سطح استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: آزمون برادران در هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید مطهری و آزمون خواهران در دبیرستان دخترانه مهدیه زنجان برگزار می‌شود.

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان با اشاره به اینکه یک‌هزار و 428 دانش‌آموز ممتاز بسیجی در آزمون آیه‌های تمدن استان به رقابت می‌پردازند، افزود: 328 دانش‌آموز دختر و 158 دانش‌آموز پسر در آزمون شهر زنجان حضور دارند.

این مسئول با بیان اینکه 371 دانش‌آموز ابهری در آزمون آیه‌های تمدن حضور دارند، گفت: همچنین 248 دانش‌آموز در شهرستان خدابنده به رقابت می‌پردازند.

تقی‌لو خاطرنشان کرد: 50 دانش‌آموز از شهرستان ایجرود، 76 دانش‌آموز از خرم‌دره، 69 دانش‌آموز از سلطانیه و 39 دانش‌آموز از ماهنشان در آزمون آیه‌های تمدن حضور دارند.

وی با بیان اینکه این آزمون برای ارتقای سطح دانش‌آموزان بسیجی برگزار می‌شود، افزود: همچنین برگزاری این آزمون باعث ایجاد رقابت در بین دانش‌آموزان می‌شود.

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان اظهار کرد: طرح آیه‌های تمدن به منظور افزایش منطق، کسب رتبه‌های برتر و پذیرش در دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این طرح از طریق کلاس‌های آموزشی، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، ارائه کتب کمک آموزشی و انجام مشاوره‌های تحصیلی و ... به صورت رایگان توسط سازمان بسیج مستضعفین اجرا می‌شود.

تقی‌لو به اهداف برگزاری آزمون طرح آیه‌های تمدن اشاره کرد و ادامه داد: در این آزمون از بهترین و برجسته‌ترین اساتید و مشاوران کشوری و مناسب‌ترین کتب و قوی‌ترین آزمون‌های پیشرفت تحصیلی استفاده می‌شود.

وی به خدمات موسسه علمی رزمندگان برای این دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: مشاوره، ارائه کتب کمک آموزشی، کلاس‌های رفع اشکال، آزمون‌های مختلف و... از برنامه‌های این موسسه است.

مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان با اشاره به اینکه این موسسه تلاش می‌کند با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف دانش‌آموزان در کنکور سراسری رتبه‌های برتری را کسب کنند، گفت: اساتید نمونه در این دوره‌ها برنامه‌های مختلفی را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/73008/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول