اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور

400 دانش‌آموز پارس‌آبادی عازم شلمچه شدند

400 نفر از دانش‌آموزان بسیجی شهرستان پارس‌آباد عازم مناطق عملیاتی شلمچه و جنوب کشور شدند.

400 دانش‌آموز پارس‌آبادی عازم شلمچه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در پارس‌آباد برگزار شد، نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی پارس‌آباد در قالب 400 نفر از دانش‌آموزان پسر بسیجی این شهرستان با 13 دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب از جمله شلمچه، دهلاویه، اروندکنار و طلاییه شدند.

فرمانده سپاه پارس‌آباد در مراسم رهسپاری این کاروان، دانش‌آموزان را به استفاده از مظاهر و مبانی ارزشی و اعتقادی این سفر دعوت کرد و گفت: دانش‌آموزان باید قدر سفر معنوی، ‌ارزشی راهیان نور را بدانند و سعی کنند از این سفر توشه‌ای را برای انتقال فرهنگ و مبانی دفاع مقدس به دیگر دوستان و آشنایان خود بردارند.

شکر عبدی افزود: ما با برگزاری برنامه‌ها و تدارک چنین سفرهای معنوی و ارزشی سعی می‌کنیم تا به مقابله با تهدیدات و هجمه‌های استکبار جهانی در به انحراف کشیدن نسل آینده بپردازیم و اجازه ندهیم نسل سوم و چهارم انقلاب با تفکرات و القائات غلط و ناصواب دشمنان بخواهند پرورش پیدا کنند.

وی یکی از سنگین‌ترین هجمه استکبار جهانی را در به انحراف کشیدن مبانی ارزشی و اعتقادی نسل آینده تبلیغ و ترویج برنامه‌های ضد دینی ماهواره‌ها و کانال‌های بیگانه توصیف کرد و یادآور شد: ما در قالب این برنامه‌ها سعی می‌کنیم بهترین سرمایه‌های این انقلاب را که در جنگ هشت ساله به دست آمده به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

عبدی از این اردوها به عنوان مهمترین و مؤثرترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی یاد کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان در کنار آشنایی با فرهنگ بارور دفاع مقدس و رشادت‌های انجام شده در این جنگ هشت ساله با شیوه‌ها و روش‌های نظامی و رزمی درست آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه پارس‌آباد از برگزاری مراسم ادعیه، زیارت عاشورا، برپایی صبحگاه دانش‌آموزی و شرکت در رزمایش فرهنگی، رزمی بصیرتی به عنوان آیین‌های تدارک دیده شده در این سفر معنوی یاد کرد.

وی در پایان گفت: بسیجیان شرکت‌کننده در این کاروان به مدت سه روز از یادمان شهدای جنوب نظیر اروندکنار، شلمچه و طلاییه بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول