اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات سپاه گرمسار:

240 دانش‎آموز گرمساری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

مسئول تبلیغات سپاه شهرستان گرمسار گفت: راهیان نور دانش‌آموزی حرکتی مهم و ارزشی است و امروز 240 دانش‌آموز گرمساری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

240 دانش‎آموز گرمساری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

علیرضا علی‌بیگی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور به جنوب بیان کرد: کاروان‏های راهیان نور با 6 دستگاه اتوبوس و 240 نفر دانش‎آموز عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: کاروان راهیان نور پسران مقطع دبیرستان امروز به اندیمشک رسید و از منطقه شرحانی که عملیات محرم با حضور شهید خرازی انجام شده بود، بازدید کردند.

مسئول تبلیغات سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: راهیان نور دانش‌آموزی تأثیر بسزایی در انتقال فرهنگ به نسل جوان امروز دارد.

علی‌بیگی گفت: بازدید از مناطق عملیاتی که محل ریختن خون هزاران شهید است، سبب می‌شود تا دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

وی اظهار کرد: همراه این کاروان راویانی حضور دارند که با بیان خاطرات و توضیح کامل دانش‌آموزان را با مناطق عملیاتی آشنا می‌کنند.

مسئول تبلیغات سپاه شهرستان گرمسار گفت: این کاروان به مدت دو روز به زیارت مناطق عملیاتی چون فتح‌المبین، شوش، شلمچه و هویزه خواهند رفت و دانش‌آموزان با این مناطق و عملیات‌ها و شهدای آن آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول