اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان زنجان خبر داد

اعزام دانش‌آموزان دختر زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دانش‌آموزان دختر استان زنجان در بهمن ماه جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام دانش‌آموزان دختر زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اردوهای راهیان نور استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان در طول سال استقبال خوبی برای حضور در مناطق عملیاتی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور بسیج دانش‌آموزی در طول سه سال گذشته به صورت گسترده اجرا می‌شود، افزود: امسال برای نخستین بار دانش‌آموزان پسر سال دوم متوسطه و سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 3 هزار و 500 دانش‌آموز بسیجی در مناطق عملیاتی غرب کشور حضور داشتند، تصریح کرد: این اردوها توسط اداره کل آموزش پرورش استان زنجان، مناطق 14گانه و حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی عملیاتی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان در قالب 68 اتوبوس و با برنامه‎ریزی 10 دوره مختلف در مناطق عملیاتی کردستان حضور یافتند، گفت: آبان ماه آخرین دوره دانش‌آموزان از شهرستان‌های طارم و ماهنشان به این مناطق اعزام شدند.

احمدی‌تبار با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی به صورت گسترده از یادمان‌های شهر سنندج و باشگاه افسران بازدید کردند، اظهار کرد: همچنین آنها از یادمان شهر مریوان، عملیات والفجر 4 و قدمگاه بازدید و در ادامه به زیارت شهیدان گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی و مسابقات مختلفی برای دانش‌آموزان اجرا شد، گفت: دانش‌آموزان با حضور در این مناطق با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان آشنا می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به اعزام دانش‌آموزان دختر استان زنجان به مناطق عملیاتی اشاره کرد و بیان داشت: در دوره بعدی دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان و سوم فنی و حرفه‌ای و کاردانش اعزام می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: این دانش‌آموزان در بهمن ماه سال‎جاری در سرزمین کربلای ایران و جنوب کشورمان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/73008/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول