اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان کوثر:

150 دانش‌آموز بی‌بضاعت تحت حمایت هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان کوثر گفت: در حال حاضر 150 دانش‌آموز بی‌بضاعت استان اردبیل تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند.

150 دانش‌آموز بی‌بضاعت تحت حمایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر فتح‌الله‌زاده عصر امروز در مراسم قدردانی از همت شرکت سنگ پرلیت کوثر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان اظهار داشت: طی اقدامی خداپسندانه شرکت سنگ پرلیت شهرستان کوثر بالغ بر 50 میلیون ریال به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد مساعدت کردند.

وی با تقدیر از مساعدت این شرکت خصوصی تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران شهرستان کوثر همواره برای مرتفع ساختن مشکلات مددجویان و نیازمندان در تکاپو هستند که اقدامات آنان برای رفع نیازهای اساسی خانواده‌های بی‌بضاعت قابل تقدیر است.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه هم اکنون 150 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان کوثر هستند، خاطر نشان کرد: اکثر این دانش‌آموزان نیازمند ساکن روستاهای دورافتاده هستند که با وجود تهیدستی توانسته‌اند به مدارج بالای تحصیلی دست یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان کوثر در ادامه‌ سخنان خود اضافه کرد: یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های کلی کمیته‌ امداد ارتقای سطح علمی و تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

وی بیان کرد: در این راستا برنامه‌ریزی و فعالیت‌های بسیاری توسط این نهاد انجام گرفته که در صدد هستیم سطح علمی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت تا سطح بالایی افزایش یابد.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول