اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دشتی خبر داد

فعالیت 120 دانش‌آموز در قالب طرح یادآوران ادارات و کارخانجات

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دشتی گفت: در شهرستان دشتی در حال حاضر هزار و 200 نفر دانش‌آموز در قالب طرح یادآوران ادارات و کارخانجات فعالیت می‌کنند.

فعالیت 120 دانش‌آموز در قالب طرح یادآوران ادارات و کارخانجات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حسین خالقی ظهر امروز در جلسه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان دشتی گفت: ما باید امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک تکلیف در جامعه کارگری و کارخانجات زنده کنیم و این وظیفه ما را بسیار سنگین‌ می‌کند.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دشتی خاطرنشان کرد: در سال گذشته هزار و 200 دانش‌آموز در همایش طرح یادآوران امر به معروف و نهی از منکر شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: امسال دو برنامه در دست اجرا داریم که یکی از آنها همایش گروه‌های 10 نفره شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دوم همایش طرح یادآوران امر به معروف و نهی از منکر دانش‌آموزان دختر دبیرستان شهرستان دشتی است.

خالقی یادآور شد: همایش طرح یادآوران امر به معروف و نهی از منکر با حضور دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در شهرستان دشتی در حال حاضر هزار و 200 نفر دانش‌آموز در قالب طرح یادآوران معاون ادارات و کارخانجات فعالیت می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه نیز گفت: نهضت امام حسین(ع) چه ماهیتی بود و یکی از این ماهیت‌ها مهم و سرنوشت‌ساز که آن حضرت بر آن تاکید می‌کردند مسئله امر به معروف و نهی از منکر بود.

حجت‌الاسلام حسین بهجتی افزود: امام حسین(ع) می‌فرمایند امر به معروف و نهی از منکر، سیره جدم و پدرم همین است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما بیش از پیش به برنامه‌ریزی نیاز دارد و مسئله امر به معروف و نهی از منکر به صورت تذکر لسانی مورد تاکید حضرت امام خامنه‌ای است.

بهجتی گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر موجب می‌شود تا جامعه رو به اصلاح حرکت کند.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول