اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان در اجرای قانون سلیقه‌ای عمل نکنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان نباید در اجرای قانون و مقررات سلیقه‌ای عمل کنند چرا که این امر علاوه بر اینکه روند امور را پیچیده‌تر می‌کند سبب سلب اعتماد عمومی نیز می‌شود.

مسئولان در اجرای قانون سلیقه‌ای عمل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار در دیدار با تشکل‌های کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: کشاورزی یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه استان است.

وی ادامه داد: کشاورزی در کلان کشور باید مورد توجه و حمایت مسئولان امر در بخش‌های مختلف قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در خراسان جنوبی به دلیل وضعیت خاص جغرافیایی، بخش اعظمی از مردم استان به کشاورزی مشغول هستند و از این راه ارتزاق می‌کنند.

خدمتگزار، حمایت از کشاورزان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسئولان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنند که کشاورزان مطمئن باشند می‌توانند همچنان به کشاورزی به عنوان یک راه امرار معاش فکر کنند.

وی سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مسئولان ضمن قرار دادن قانون به عنوان محور امور، باید به این قوانین با وسع دید و با نگاهی مثبت نگاه کنند تا بتوان نسبت به توسعه سرمایه‌گذاری در استان در بخش کشاورزی امیدوار بود.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی، با بیان این‌که سرمایه‌گذاران در تمامی دستگاه‌های اجرایی باید مورد تکریم و احترام قرار بگیرند، اذعان داشت: باید به گونه‌ای زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود تا سرمایه‎گذاران از سود حاصله نیز مطمئن باشند.

خدمتگزار خاطرنشان کرد: مسئولان نباید در اجرای قانون و مقررات سلیقه‌ای عمل کنند چرا که این امر علاوه بر این‌که روند امور را پیچیده‌تر می‌کند سبب سلب اعتماد عمومی نیز می‌شود.

انتهای پیام/69017/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول