اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

آیین‌نامه‌ها نمی‌تواند فرهنگ نماز را در خانواده‌ها درونی کند

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر توجه جدی به مقوله نماز و نمازخوانی گفت: با آیین‌نامه و بخش‌نامه نمی‌توان فرهنگ نماز را در خانواده‌ها درونی کرد.

آیین‌نامه‌ها نمی‌تواند فرهنگ نماز را در خانواده‌ها درونی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار عصر امروز در دیدار با فعالان ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به فرهنگ غنی خراسان جنوبی اظهار کرد: معتقدم تمامی شهروندان این استان انسان‌‌های مومن و اهل علم هستند.

وی با بیان اینکه با آیین‌نامه و بخش‌نامه نمی‌توان فرهنگ نماز را در خانواده‌ها درونی کرد، یادآور شد: باید با عمل به احکام عالیه اسلامی این مهم را در جامعه به انجام رساند.

استاندار خراسان جنوبی وظیفه علماء، روحانیون و مسئولان فرهنگی را بیش از پیش سنگین‌تر خواند و گفت: بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه ناشی از توجه نکردن به فرهنگ نماز است.

خدمتگزار تصریح کرد: اگر فرهنگ نماز به خوبی در جامعه درونی شود به طور قابل ملاحظه‌ای از آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه علماء و روحانیون باید به مباحث روز و تکنولوژی‌های جدید به خوبی آشنایی داشته باشند، گفت: باید حضور جوانان در برنامه‌ها بیشتر شود.

استاندار خراسان جنوبی برنامه‌ریزی صحیح را لازمه ترغیب جوانان به سمت این فریضه الهی خواند و افزود: اگر درست عمل شود و اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اصول علمی انجام شود به طور حتم خواهیم توانست به اهداف موردنظر در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی سابقه دیرینه حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی را دلیل به مذهبی بودن استان دانست و یادآور شد: البته این مسئولیت متولیان را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/2248/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول