اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 30 میلیارد ریال انجام شد

افتتاح ساختمان اداری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‎جنوبی

با حضور استاندار خراسان جنوبی، ساختمان اداری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح ساختمان اداری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‎جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری این شرکت اظهار داشت: زیر بنای این ساختمان اداری 4 هزار و 100 متر مربع است.

علی‌اصغر اصغری ادامه داد: عملیات کلنگ‌زنی این ساختمان در سال 88 انجام شده و بعد از یک سال وقفه امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این‌که این ساختمان دارای سه طبقه و یک پارکینگ است، افزود: از محل اعتبارات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، 30 میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: این ساختمان مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق بوده و بر اساس مباحث 19 مقررات ساختمانی، تمامی مقررات و بحث انرژی به طور کامل در آن اجرا شده است.

اصغری با اشاره به این‌که تمامی واحدهای صنفی در یک فضا تجمیع شده است،اذعان داشت: با انجام این اقدام دسترسی ارباب‎رجوع به واحدهای صنفی بسیار راحت شده است.

انتهای پیام/69017/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول