اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان با دلسوزی خدمت کنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان با دلسوزی به ملت بزرگ ایران خدمت کنند.

مسئولان با دلسوزی خدمت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌اله خدمتگزار ظهر امروز قبل از خطبه‎های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: با تصویب هیئت دولت به عنوان نماینده دولت و خادم مردم به مردم دین‌دار خراسان جنوبی خدمت می‌کنم.

وی با بیان اینکه دارای 33 سال سابقه اجرایی در دستگاه‌های مختلف را دارم، ادامه داد: امید است با استفاده از ظرفیت‌های کاری و اجرایی و استفاده از ظرفیت‌های استان بتوانیم زمینه توسعه و رشد آن را فراهم کنیم.

خدمت به مردم ارزشمند است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمت به مردم ارزشمند است، متذکر شد: خدمت افتخاری به یادماندنی است در صورتی که مسئولان با دلسوزی به مردم خدمت کنند.

خدمتگزار با بیان اینکه انگیزه‌ای به جز خدمت به مردم ندارم، گفت: انگیزه‌ای جز استفاده از ظرفیت‌های استان و استفاده از ظرفیت‌های بالا دستی دنبال نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه باید همه در کنار هم باشیم، تصریح کرد: هر فردی که طرح یا برنامه‌ای دارد با اخلاص، صداقت و سلامت ارائه دهد.

دولت سعی دارد بهترین خدمت را ارائه دهد

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تلاش دارد تا در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بهترین خدمت را به مردم ارائه دهد، یادآور شد: ما نیز تلاش داریم تا این امر را اجرایی کنیم.

خدمتگزار با اشاره به اینکه منابع محدود بوده و مشکلات پیش‌رو زیاد است، اذعان داشت: آنچه به ما قوت می‌دهد حضور مردم در صحنه همکاری است.

وی خاطرنشان کرد: امید است خداوند به تمام مسئولان در دستگاه‌های اجرایی توفیق دهد خدماتی شایسته به مردم خراسان جنوبی ارائه کنند.

انتهای پیام/69010/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول