اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

ایاب و ذهاب شهروندان در ایام عزاداری مورد توجه شهرداری زنجان باشد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، موضوع ایاب و ذهاب شهروندان در این ایام مورد توجه شهرداری زنجان قرار گیرد.

ایاب و ذهاب شهروندان در ایام عزاداری مورد توجه شهرداری زنجان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فخرالدین رستمی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و حرکت دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف به مرکز شهر، شهرداری باید تمهیدات لازم را به منظور استقبال از این مراسم‌ها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع تردد شهروندان در ایام عزاداری مورد توجه باشد، تصریح کرد: نباید مردم با مشکل ایاب و ذهاب مواجه شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در زمینه ارائه مطالب برخی از اعضا اذعان داشت: به دلیل عدم حضور شهردار زنجان و رئیس شورا نطق قبل از دستور برخی از اعضا بیان نشد.

در ادامه این جلسه عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ساختمان‌هایی که مشکلات اساسی از نظر استحکام دارند هیچ مهندس مشاوری آنها را تایید نمی‌کند، اضافه کرد: به دلیل رعایت نشدن استانداردها در احداث برخی از ساختمان‌ها، آسیب‌های زیادی نیز به این اماکن وارد می‌شود.

محمد محمدی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی استان زنجان دارای واحد گازرسانی است که زیر نظر اداره کل مسکن و شهرسازی است، ادامه داد: باید در زمینه گازرسانی به مناطقی چون شهرک سایان، وحدت و غیره این مرکز را نیز دخالت داد.

این عضو شورا با بیان اینکه شرکت گاز استان زنجان خود انشعابات موقت نیز به متقاضیان ارائه می‌کند، به شهرک سایان نیز گازرسانی کند، افزود: هزینه برقراری انشعاب از مالک گرفته می‌شود این در حالی است که انشعاب متعلق به ملک است.

وی با اشاره به اینکه طرح هادی در شهرک سایان اجرا شده است، اذعان داشت: بر اساس قوانینی که در شرکت گاز تعریف شده است، این شرکت به راحتی می‌تواند انشعابات موقت به متقاضیان در این منطقه واگذار کند.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول