اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان:

زنجان 14 آژانس مسافرتی مجوز‌دار دارد

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: 14 آژانس مسافرتی در سطح استان زنجان مجوز اعزام زائر به خارج از کشور را دارند.

زنجان 14 آژانس مسافرتی مجوز‌دار دارد

فرامرز بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اندک بودن فعالیت‌ آژانس‌های غیرمجاز در سطح استان زنجان اظهار داشت: حج و زیارت زنجان همه نیازمندی‌های موجود در استان را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه خبر فعالیت تورهای مسافرتی به کشورهای دیگر از جمله عراق خبر تازه‌ای محسوب نمی‌شود، افزود: در حال حاضر 14 آژانس مسافرتی در سطح استان زنجان مجوز فعالیت به خارج از کشور را دارند.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان به سرشناس بودن مسئولان آژانس‌های مسافرتی در سطح استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به شرایط مسئولان این آژانس‌ها فکر فعالیت‌های غیرمجاز را هم نمی‌کنند.

این مسئول به شرایط صدور ویزای رفت و آمد به کشور عراق اشاره کرد و گفت: ویزای رفت و آمد به این کشور در سفارتخانه و با سهولت صادر می‌شود.

بابایی با بیان اینکه با شرایط سفرهای غیرمجاز به دیگر کشورها از جمله عراق آشنایی دارد، اضافه کرد: همه تلاش خود را برای پیشگیری از فعالیت این آژانس‌های غیرمجاز می‌کند.

وی تاکید کرد: آژانس‌های فعال استان زنجان از طرق مختلف کنترل شده و تخلف‌های روی داده به صورت انفرادی بوده است.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان عاشوری، فضیلت، صدر، بصیرت زنجان، فاروس تور، صادق، قائم، شاهد حرم، تسنیم، ثامن‌الحجج، امین ابهر، ابهر رود، میعاد نبی و سیمرغ را 14 آژانس مسافرتی اعلام کرد که مجوز انجام سفرهای خارج از کشور را دارند.

این مسئول به فعالیت کشوری یک آژانس غیرمجاز اشاره کرد و گفت: این آژانس از طریق مجازی اقدام به ثبت‌نام زائران برای اعزام زائر به کشور عراق می‌کند.

بابایی مبلغ اعلام شده برای ثبت نام آژانس عهد آدینه را 650 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این گروه زائران را برای پیاده‌روی بین نجف و کربلا در محرم ثبت‌نام می‌کنند.

وی بر لزوم آگاهی مردم از فعالیت‌های این گروه‌های غیرمجاز تاکید کرد و اذعان داشت: آژانس عهد آدینه هیچ گونه امکاناتی را در کشور مقصد که عراق است به زائران ارائه نمی‌دهد.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول