اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای آمادگی برای حضور در مسابقات جام جهانی

6 تکواندوکار زنجانی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان از دعوت 6 تکواندوکار زنجانی به اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد و گفت: این نوجوانان خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کنند.

6 تکواندوکار زنجانی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

ابوالفضل خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حضور تیم تکواندوی استان زنجان در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: این مسابقات با حضور یک هزار و 200 نفر از سراسر کشور برگزار شد.

وی به کسب مدال‌های مختلف توسط ورزشکاران زنجانی اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی اشاره کرد و افزود: تکواندوکاران اعزامی به این مسابقات موفق به کسب چهار مدال شدند.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز را حاصل حضور تکواندوکاران نوجوان زنجانی در مسابقات انتخابی تیم ملی اعلام کرد.

این فعال ورزشی از دعوت 6 تکواندوکار زنجانی به اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد و گفت: این نوجوانان خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کنند.

خدایی برگزاری مسابقات لیگ استانی را از دیگر برنامه‌های هیئت تکواندوی استان زنجان عنوان و اضافه کرد: جمعه هفته پیش رو هفته‌های پنجم و ششم این لیگ برگزار می‌شود.

وی به حضور هفت تیم در مسابقات لیگ استانی تکواندو اشاره و تصریح کرد: شهرداری، روفیران، قصر سبز، مقاومت، رهروان شهید عطایی، قائم و پیشرو تیم‌های حاضر در لیگ استان زنجان هستند.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان ادامه داد: تا پایان هفته چهارم لیگ برتر استان، تیم شهرداری رتبه نخست را در اختیار دارد.

این فعال ورزشی به برگزاری آزمون ارتقای کمربند در استان زنجان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این ارتقای کمربند در کمربند قرمز تا دان 2 برگزار شد.

خدایی از حضور 135 نفر در آزمون ارتقای کمربند استان زنجان خبر داد و افزود: 120 نفر از این مجموع در آزمون برگزار شده پذیرفته شده‌اند.

وی تعداد افراد حاضر در آزمون دان 2 را 35 نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد 30 نفر موفق به گذراندن آزمون شدند.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد حضور تکواندوکارانی با دان 7 در استان زنجان گفت: بله ورزشکارانی هستند که این دان را در زنجان دارند.

انتهای پیام/73004/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول