اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان:

تاکنون حجاج اصفهانی مشکوک به بیماری خاصی در عربستان نیستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حجاج اصفهانی در عربستان در سلامت کامل به سر می‌برند و بیماری خاصی ندارند.

تاکنون حجاج اصفهانی مشکوک به بیماری خاصی در عربستان نیستند

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا حجاج ایرانی با توجه به شیوع آنفلوآنزای پرندگان از بیماری خاصی رنج می‌برند، افزود: حجاج اصفهانی در عربستان در سلامت کامل هستند و از بیماری خاصی رنج نمی‌برند مگر آنهایی که بر اثر کهولت سن بیماری خاصی داشته باشند.

وی با توجه به گزارشات فوتی بین زائران ایرانی اظهار کرد: با توجه به گزارشات اخیر در مورد فوتی‌هایی که گزارش شده خوشبختانه تاکنون از بین حجاج اصفهانی گزارش فوتی نداشته‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در ادامه در مورد بیماری‌هایی که نیاز به اطلاع‌رسانی بوده و پزشکان کاروان این اطلاعات را در اختیار هلال‌احمر استان قرار می‌دهند، تاکید کرد: پزشکان کاروان هماهنگی‌های لازم در تمام زمینه را دارا هستند و اگر بعد از برگشت حجاج اگر بیماری خاصی بین حجاج باشد این پزشکان اطلاع رسانی کافی را به زائران می‌دهند.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه با توجه به شیوع آنفلوآنزای مرغی آیا حجاج اصفهانی به این بیماری مبتلا هستند، بیان کرد: تاکنون هیچ مورد مشکوکی بین زائران ایرانی گزارش نشده و هیچ جای نگرانی در مورد این بیماری بین حجاج نیست.

مومنی در پایان در مورد نکات بهداشتی بعد از برگشت حجاج تاکید کرد: حجاج ایرانی باید تمام نکات بهداشتی را قبل و بعد از برگشت رعایت کنند تا از شیوع این بیماری در ایران و در اصفهان جلوگیری شود.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول