اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان:

نخستین کاروان حجاج فردا به اصفهان می‌آید

معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: نخستین هواپیمای حجاج اصفهانی ساعت 10 دقیقه بامداد فردا در فرودگاه اصفهان به زمین می‌نشیند.

نخستین کاروان حجاج فردا به اصفهان می‌آید

رحمت‌الله فیروزی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز عملیات بازگشت حجاج به کشور اظهار کرد: ساعت 10 دقیقه بامداد روز پنجم آبان ماه نخستین هواپیمای حامل حجاج اصفهانی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین می‌نشیند.

وی اضافه کرد: تمام این پرواز‌ها توسط شرکت‌های هوایی سعودی طی 21 پرواز صورت می‌گیرد.

معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان تصریح کرد: در صورتی که خانواده‌ها و آشنایان حجاج قصد دارند برای استقبال به فرودگاه بیایند باید با حداقل نفرات برای استقبال از حجاج خود در فرودگاه حاضر شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که تأخیری در پرواز‌های حجاج از سوی فرودگاه‌های ایران نباشد، ادامه داد:  این پروازها توسط شرکت‌های سعودی صورت می‌پذیرد و با توجه به این موضوع از افرادی که قصد دارند برای استقبال به فرودگاه بیایند، می‌خواهیم پیش از حضور در فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند تا از وضعیت پروازها مطلع شوند.

فیروزی‌پور تاکید کرد: زائران بیت‌الله الحرام از ترمینال حجاج باز می‌گردند و در این مدت تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا بهترین خدمات را به زائران و مستقبلان آنها بدهیم، اما به صورت قطعی حضور بالای افراد در فرودگاه مشکلاتی را ایجاد می‌کند که ساماندهی این مشکلات در توان مدیریت فرودگاه‌ها نیست.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول