اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت هواپیمایی هما اعلام کرد

بازگشت حجاج اردبیل از 8 آبان / حجاج با 2 پرواز برمی‌گردند

حجاج اردبیلی هشتم آبان ماه جاری وارد زادگاهشان می‌شوند.

بازگشت حجاج اردبیل از 8 آبان / حجاج با 2 پرواز برمی‌گردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی هما در اردبیل، حجاج اردبیلی با دو پرواز صبح و عصر هشتم آبان ماه وارد فرودگاه اردبیل می‌شوند.

بر‌ همین اساس از بستگان و اطرافیان حجاج خواسته شده از حضور در فرودگاه حتی‌الامکان اجتناب کنند و استقبال از زائران را در مناطق شهری و محله‌ای انجام دهند.

حجاج اردبیلی به صورت مستقیم توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از جده عازم فرودگاه اردبیل شده و هشتم آبان ماه در فرودگاه اردبیل مورد استقبال هموطنان قرار می‌گیرند.

اما شرکت هواپیمایی هما نیز برنامه‌های پروازی خود در نیمه دوم سال را در اردبیل اعلام کرد بر ‌همین اساس این شرکت در طول 12 پرواز مستقیم در مسیر اردبیل - تهران برگزار می‌کنند که هموطنان می‌توانند از این پروازهای مستقیم اردبیل - تهران استفاده کنند.

همچنین هواپیمایی هما در اردبیل روزهای شنبه و چهارشنبه پرواز خود را در مسیر اردبیل - مشهد برقرار کرده و زائران می‌توانند از این خدمات به صورت رفت و برگشت استفاده کنند.

انتهای پیام/62007/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول