اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان:

حجاج صنایع‌دستی خوزستان را سوغات بدهند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: حجاج، استفاده از تولیدات صنایع دستی خوزستان برای اهدای سوغاتی استفاده کنند.

حجاج صنایع‌دستی خوزستان را سوغات بدهند

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: معمولاً حجاج پس از بازگشت از سفر حج به افرادی که برای زیارت قبولی به دیدارشان می‌روند سوغاتی‌هایی اهدا می‌کنند که همگی به نوعی معنوی است و بهتر است به جای اهدای کالاهای غیرایرانی و بی‌کیفیت از صنایع‌دستی با کیفیت خوزستان در این باره استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه صنایع‌دستی خوزستان توانمندی زیادی دارد، گفت: سجاده‌ها و دیگر صنایع دستی خوزستان که توانمندی و قابلیت سوغاتی را دارد باید تهیه شود تا به نوعی از صنایع دستی خوزستان و اشتغال داخلی حمایت شود و ارز از کشور خارج نشود.

وی با تاکید بر اینکه خوزستان توانمندی زیادی دارد، گفت: تلاش کرده‌ایم تا از 300 هزار دلار صادرات صنایع دستی در سال به 10 میلیون دلار برسیم و این تنها گام نخست برای دورخیز حمایت از صنایع‌دستی خوزستان به شمار می‌آید.

حیدری تاکید کرد: برای حمایت بیشتر از بخش صنایع دستی خوزستان تلاش شده است تا با سهولت صادرات و احداث بازارچه توزیع و عرضه صنایع دستی گامی مهم برداریم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در پایان گفت: صنعتگران خوزستان نیازمند حمایت هستند و خرید مردم خوزستان از تولیدات صنعتگران خوزستانی به نوعی حمایت از این بخش مولد و اشتغال‌زاست.

انتهای پیام/72006/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول