اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تنظیم بازار سمنان تأکید کرد

نظارت بر قیمت اقلام پرمصرف هنگام بازگشت حجاج بیت‎الله الحرام

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان بر تأمین و نظارت بر قیمت اقلام پرمصرف در بازگشت حجاج بیت‎الله الحرام و مناسبت‎های ماه محرم و صفر تأکید کرد.

نظارت بر قیمت اقلام پرمصرف هنگام بازگشت حجاج بیت‎الله الحرام

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین در ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: با توجه به آغاز بازگشت حجاج و نزدیکی به ماه محرم و صفر و افزایش نیاز بازار به برخی از اقلام جهت برگزاری مراسم‎ و تهیه ملزومات نذورات مردم با قیمت مناسب و مصوب باید با ذخیره‎سازی و پیش‎بینی نیازمندی‎ها ضمن نظارت مستمر و بیشتر، قیمت‎ها نیز کنترل و در صورت تخلف برخورد قانونی با متخلفان صورت پذیرد.

وی در ادامه به تعطیلی برخی از نانوایی‎ها در ایام تعطیل و غیرتعطیل اشاره و تأکید کرد: نانوایی‎ها باید بر اساس تعهد به صنف، فعالیت روزانه خود را داشته باشند و صرفاً در روزهای تعیین شده (در هر ماه یک روز) تعطیل شود و در صورت تعطیلی خودسرانه با متخلفان از سوی تعزیرات با معرفی صنعت، معدن و تجارت برخورد خواهد شد.

فرماندار سمنان خواستار تعیین واحد صنفی جهت فروش آرد خرد برای رفع درخواست‎های مردم در سطح شهر برای مصرف در نذورات و تهیه شیرینی‎های خانگی با همکاری سازمان غله و مجمع امور صنفی شد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان در ادامه در خصوص تثبیت قیمت خدمات تاکسی‎رانی گفت: نصب برچسب قیمت مسیرها و نصب تاکسی‎متر و بازرسی بیشتر در این راستا با مشارکت مردم می‎تواند مثمرثمر باشد.

وی تنظیم بازار میوه در این ایام را نسبت به ایام دیگر سال ضروری دانست.

سعدالدین تصریح کرد: با تعیین کارگروهی با عضویت اعضای ستاد و کمک از اساتید مجرب در مراکز دانشگاهی از جمله دانشکده اقتصاد در امر تعیین شاخص‎ها در حوزه‎های مختلف علل گرانی برخی از اقلام تعیین و راهکارهای لازم جهت تعدیل قیمت‎ها ارائه شود.

در این جلسه نقاط قوت و ضعف نمایشگاه پاییزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول