اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف کرمان:

فرهنگ‌سازی‌ اساس کار ستاد احیای امر به معروف است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: فرهنگ‌سازی‌ اساس کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

فرهنگ‌سازی‌ اساس کار ستاد احیای امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد سلطان‌زاده‌ پیش از ظهر امروز در همایش ‌عاشورای حسینی، فرهنگ عمومی اظهار داشت: هر چه حضور و همکاری اهالی فرهنگ و افراد تاثیرگذار در عرصه احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر بیشتر باشد، می‌توانیم بهتر و مؤثرتر برای ترویج این فرهنگ اقدام کنیم.

وی ابراز داشت: ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع‌)‌ تنها‌ در راستای جنگ و افعالی که انجام می‌شده نبوده است، بلکه دعوت ایشان در طول تاریخ ادامه دارد.

سلطان‌زاده عنوان کرد: یکی از مصادیق پاسخ به این فرمایش امام حسین (ع)‌ آموزش دادن افراد جامعه به سوی خیر و نیکی توسط افرادی است که توانایی آموزشی دارند.

وی بیان داشت: اساس کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بر مبنای احیای فریضتین است که برخی افراد به اشتباه این اساس را بر مبنای اجرای آن می‌دانند.

سلطان‌زاده با اشاره به جایگاه تذکر لسانی در دین مبین اسلام گفت: اقدامات آموزشی و پرورشی همواره در دین مبین اسلام مورد تاکید بوده است و یکی از مصادیق آن‌ دعوت به خیر و مواردی است که موجب رشد و پیشرفت جامعه می‌شود.

‌وی ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر مربوط به یک یا چند مورد خاص نیست،‌ امر به مواردی از جمله ورزش، بهداشت، تحصیل، آشنایی با تکنولوژی، حفظ دستاوردهای انقلاب و آشنایی با معارف دینی را می‌توان در زمره امر به معروف دانست.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بیان داشت: هر امری که موجب دور‌ی جامعه از بدی‌ها می‌شود را می‌توان در زمره نهی از منکر دانست.

سلطان‌زاده‌ تصریح کرد: فرهنگ‌سازی‌ اساس کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است و زیباترین حرکت در این امر آن است که مردم را با عمل خود به سوی خیر و نیکی دعوت کنیم.

وی بیان داشت: اصحاب فرهنگ، روحانیون، اساتید و سایر افراد تاثیرگذار در عرصه‌های فرهنگی باید حضور پررنگ‌تری را برای احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

انتهای پیام/80017/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول