اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سنندج:

امر به ‌معروف بزرگترین سرمایه معنوی و دینی مسلمانان است

فرمانده سپاه ناحیه سنندج، امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر را بزرگترین سرمایه معنوی و دینی مسلمانان عنوان کرد.

امر به ‌معروف بزرگترین سرمایه معنوی و دینی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج، اظهار کرد: امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر بزرگترین سرمایه معنوی و دینی مسلمانان است، بنابراین ترویج و گسترش این مهم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای ترویج معروفات در جامعه باید از فرصت‌های موجود در استان همچون پای کار بودن روحانیون و وجود 350 مسجد در سطح شهرستان سنندج بهره گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج، شعار امسال هفته امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر را تذکر لسانی و ترویج نقدپذیری خواند و بیان داشت: به صدا درآمدن زنگ امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر در مدارس، حضور شوراهای امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر در هیئت‌ها و مراسم‌های مختلف، برگزاری همایش امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر و نصب تابلوهای با مضامین امر به ‌معروف و نهی از منکر در سطح بخش‌های شهرستان از جمله برنامه‌های هفته امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر است.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: تشکیل ستاد احیای امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر در بخش سیروان و کلاترزان، برپایی نمایشگاهی در خصوص امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر، معرفی شوراهای امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر در سطح ادارات و اصناف از دیگر برنامه‌های این هفته است.

یوسفی، خواستار حفظ حرمت ماه‌های محرم و صفر شد و ابراز داشت: در این دو ماه نباید مجوز برنامه‌هایی همچون کنسرت و غیره داده شود.

مسئول امور مساجد استان کردستان نیز در این جلسه به برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هفته امر به ‌معروف و نهی‌ از منکر اشاره کرد و گفت: برگزاری سوگواره فیلم عاشورایی، ششمین کنگره ملی شعر عاشورایی، همایش فرهنگ عاشورا و مقابله با نحله‌های انحرافی، مراسم زیارت‌نامه رسول اکرم(ص)، برگزاری 10 محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌های این اداره‌کل در امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر است.

کامل گلباغی، برگزاری مسابقه پیامکی عاشورا و احیای امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر از طریق سامانه پیامکی اداره‌کل، برگزاری همایش پیاده‌‌روی روحانیون در سنندج، برگزاری مسابقه خطبه‌های نهج‌البلاغه را از دیگر برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/79003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول