اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فریدن:

امنیت جامعه در گروی احیای امر به معروف و نهی از منکر است

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فریدن گفت: امنیت جامعه در گروی احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

امنیت جامعه در گروی احیای امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرنگاری فارس از فریدن، حجت‌الاسلام احمد طیبی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فریدن ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: اگر چه ماه محرم برکات بسیاری را برای جامعه مسلمین به همراه دارد، اما دارای آفت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات بسیاری است که در جوامع مختلف با توجه به فرهنگ آنها پدید می‌آید.

وی افزود: در عزاداری سیدالشهدا (ع) مردم پیشی گرفته‌اند و با جلسات هم‌اندیشی و سیاه‌پوش کردن اماکن و خیابان‌ها به استقبال ایام سوگواری آن حضرت رفته‌اند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فریدن تصریح کرد: باید اظهار‌نظر‌ها عملیاتی شوند و با راهکار‌های مناسب فضای ویژه‌ای را به دور از آسیب‌ها و تهدیدات فراهم کنند.

حجت‌الاسلام یزدانبخش قاسمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های فریدن، بوئین و میاندشت نیز در این جلسه به اعزام مبلغان به روستا‌ها و شهر‌ها اشاره کرد و متذکر شد: تعداد 80 مبلغ دینی به روستا‌ها و شهر‌های شهرستان فریدن اعزام شده‌اند.

وی افزود: روستای بدون مبلغ دینی در این دو شهرستان وجود ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای فریدن، بوئین و میاندشت، تأکید کرد: در حال حضر 126 هیئت مذهبی با مجوز رسمی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستا‌ن‌های فریدن، بوئین و میاندشت فعالیت می‌کنند و تعدادی هیئت خانگی و بدون مجوز نیز در ایام سوگواری ائمه اطهار (ع) در این شهر‌ها فعال هستند.

وی به نشست‌های مداحان، تکثیر و اهدای سی دی مقاتل به مداحان برای رعایت اصول مداحی در عزاداری‌های ایام محرم با استناد به مقاتل اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از مداحان بیرون از شهرستان، مستند نبودن محتوای مداحی‌ها از عوامل بروز آسیب‌های مداحی در شهرستان فریدن، بوئین و میاندشت است.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول