اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خبر داد

فعالیت 7 پایگاه امر به معروف در مساجد فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس از فعالیت هفت پایگاه امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر در مساجد این شهرستان خبر داد.

فعالیت 7 پایگاه امر به معروف در مساجد فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، غلامرضا فلاحی در همایش اعضای شوراهای امر به‌ معروف و نهی‌ازمنکر پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد فردوس اظهار کرد: امر به‌ معروف و نهی‌ازمنکر از واجبات دین است که بی‌توجهی به آن ضررهای جبران ناپذیری برای جوامع به دنبال دارد.

وی گفت: باید تذکر لسانی همگانی و ترسی که برخی از افراد برای احیای فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه دارند، از بین برود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس افزود: امر و نهی زبانی از جهاد بالاتر و اثر آن نیز به مراتب بالاتر و بیشتر از اثر توپ و تفنگ است.

فلاحی از فعالیت هفت پایگاه امر به معروف و نهی‌ازمنکر در مساجد شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: هدف از تشکیل این پایگاه‌ها، احیای امر به معروف و نهی‌ از منکر و اشاعه این فریضه واجب در سطح جامعه است.

وی با تاکید بر نرم‌خویی ناهیان و آمران به معروف، یادآور شد: امر به معروف و نهی ‌از منکر باید با برخوردی نرم و زبانی خوش انجام شود تا اثر مطلوبی داشته باشد.

امر به‌ معروف و نهی‌ازمنکر جدی گرفته شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه جوانان اشاره کرد و گفت: باید موضوع امر به معروف و نهی‌ از منکر جدی گرفته شود و فرماندهان حوزه‌های مقاومت با جوانان تعاملی سازنده و انس و الفت بیشتری داشته باشند.

فلاحی اضافه کرد: تقویت این تعامل، اثرات مطلوب و موثری در ماموریت‌های بسیج و مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به جای می‌گذارد.

وی با اشاره به فرارسیدن 30 آبان‌ ماه هفته بسیج، تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی در این هفته اجرا می‌شود و بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت باید به مردم ارائه گزارش دهند چرا که کمک گرفتن از مردم سبب پویایی و جذب افراد بیشتری به سمت و سوی بسیج ‌می‌شود.

انتهای پیام/69007/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول