اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

احیای امر به معروف در دستور کار ادارات باشد

فرماندار اسدآباد گفت: نهادینه کردن فرضیه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار مسئولان ادارات و نهادها باشد.

احیای امر به معروف در دستور کار ادارات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعد از ظهر امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر اسدآباد، با اشاره به شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «تذکر لسانی، ترویج نقدپذیری»، اظهار داشت: نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار همیشگی ادارات و نهادها باشد.

وی با اشاره به اشاعه فرضیه الهی امر به معروف در جامعه اسلامی، افزود: ترویج معروفات در جامعه وظیفه تک‌تک اقشار مختلف مردم و مسئولان است که باید با انجام کارهای فرهنگی قوت بیشتری بگیرد.

فرماندار اسدآباد از برگزاری همایش با موضوع جامعه آرمانی و نقدپذیری برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: در این همایش از فعالان عرصه احیا امر به معروف و نهی از منکر تجلیل می‌شود.

وی گردهمایی دانش‌آموزان با موضوع امر به معروف در مدارس و  پایگاه‌های مقاومت، برگزاری یادواره‌های حضرت علی اکبر(ع)، علی اصغر(ع) و حضرت رقیه(س)، حضور مسئولان و کارکنان در نماز جمعه، برگزاری مراسم زنگ امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه‌های هفته احیای امر معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان برشمرد.

عبدکوند با اشاره به توطئه‌های چندین ساله آمریکا و استکبار جهانی علیه ایران اسلامی گفت: رفتار آمریکا در طول همه این سال‌ها نشان داده که قصد و نیت خیری برای کشور ایران ندارد.

وی افزود: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان امسال حماسه دیگری خلق خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز با بیان اینکه چهار معاونت با عنوان معاونت‌های اجرایی، تشکل‌های مردمی، فرهنگی و ادارات و کارخانجات در ستاد احیای شهرستان خبر داد و گفت: این معاونت‌ها برنامه‌هایی برای زیرمجموعه خود دارند.

وی با تأکید بر اینکه نباید مسئولان دستگاه‌های اجرایی تنها به تذکر لسانی اکتفا کنند، از آنها خواست برنامه‌های خود را در زمینه احیای این فرضیه الهی در طول سال تدوام بخشند.

انتهای پیام/89008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول