اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف استان فارس خبر داد

اجرای برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان فارس

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر ده‌ها برنامه فرهنگی اجتماعی در مورد این فریضه الهی در استان برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا روشن ضمیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از فردا اول محرم با رویکرد فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج تذکر لسانی در قالب ده‌ها برنامه در سراسر استان فارس به اجرا درمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با عناوین عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی، جامعه آرمانی، قانون‌مداری، حکومت مهدوی و امر به معروف، نظارت ملی و مشارکت همگانی، تذکر لسانی و عزت اجتماعی، پیام عاشورایی و عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس تصریح کرد: در این هفته نیز برنامه‌های متعددی شامل تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر در مصلای نماز جمعه با شعار تجدید میثاق با شهید امر به معروف حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و نشست شورای احیا، همایش نظارت ملی و مشارکت عمومی با رویکرد جدید و مانور تذکر لسانی پایگاه‌های ایجابی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

روشن‌ضمیر گفت: برپایی طرح یادآوران در مقطع ابتدایی، حضور در نماز جمعه، شرکت در یادواره‌های حضرت علی اکبر (ع)، حضرت قاسم (ع) و حضرت رقیه (س) و برگزاری نشست‌هایی با حضور اساتید در مورد احیای امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های در دست اجرای ستاد احیای استان فارس است.

انتهای پیام/2448/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول