اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین خبر داد

ارائه 82 مورد خدمت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان قزوین از ارائه 82 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این کمیته در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

ارائه 82 مورد خدمت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت صفری عصر امروز در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: 82 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این کمیته به ارزش 514 میلیون و 300 هزار ریال طی 6 ماهه نخست سال جاری ارائه شده است.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم کمیته امداد از خانواده تحت حمایت ارائه خدمات حقوقی به جامعه هدف است که در این راستا با به کارگیری کارشناسان حقوقی تلاش می‌شود تا در راستای احقاق حقوق خانواده‌های تحت حمایت گام برداشته شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان قزوین اعلام کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 82 مورد خدمت حقوقی به مددجویان ارائه شده است که این خدمات شامل معرفی به کانون وکلا، مرکز مشاوران، وکلای خیر، جامعه سردفتران و معرفی به کانون کارشناسان بوده است.

صفری اضافه کرد: مجموع خدمات حقوقی ارائه شده در این مدت ارزشی به مبلغ 514 میلیون و 300 هزار ریال را داشته است.

وی بیان کرد: در این راستا 11 مورد به کانون وکلا معرفی شدند که ارزش این خدمت 88 میلیون ریال برآورد شده و هفت مورد نیز به مرکز مشاوران معرفی شده که ارزش آن 56 میلیون ریال برآورد شده است.

صفری ابراز داشت: 45 مورد معرفی به وکلای خیر به ارزش 360 میلیون ریال، 15 مورد معرفی به جامعه سردفتران به ارزش هفت میلیون و 500 هزار ریال و چهار مورد معرفی به کارشناسان به ارزش دو میلیون و 800 هزار ریال انجام شده است.

انتهای پیام/2667/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول