اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

وزیر کشور خلف وعده کند به مجلس فراخوانده می‌شود

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور در انتخاب استاندار اردبیل اگر خلف وعده کند وی را به مجلس فرا می‌خوانیم.

وزیر کشور خلف وعده کند به مجلس فراخوانده می‌شود

حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما انتظار داریم وزارت کشور بر اساس عهد و پیمانی که با مجمع نمایندگان استان اردبیل بسته از بین سه گزینه استانداری اردبیل یکی را برگزیده و در اولین فرصت نسبت به معرفی آن اقدام کند وگرنه با واکنش کل نمایندگان اردبیل روبرو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بنده اعتقاد دارم تلاش وزارت کشور انتخاب استاندار اردبیل از خارج از گزینه پیشنهادی مجمع است و در این رابطه به مانند رفتاری که در برخی از استان‌ها شاهد بودیم که وزارت کشور خلاف وعده خود گزینه تعیین شده از سوی خود را معرفی کرده است اگر بخواهد در مورد استان اردبیل نیز چنین رویه‌ای را عملی کند قطعاً با واکنش تند روبرو خواهد شد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی‌ها سعی می‌کنند انتخاب استاندار را سیاسی و جناحی و حتی وابسته به جریان خاص معرفی کنند در حالی که وزارت کشور و دولت روحانی در یک تعامل مثبت و سازنده با مجمع نمایندگان استان قول داده است تا رویکرد متفاوتی را نسبت به دولت‌های گذشته در تغییر مدیران و استانداران انجام دهد.

برومند ادامه داد: ما بسیار امید‌وار هستیم که در این هفته تکلیف استاندار اردبیل مشخص شود اما به هر دلیلی اگر این اتفاق نیفتد ما اعتراض مردمی را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم تا مبادا احساس کنند که تغییر استاندار و تعیین تکلیف در این زمینه برای مردم اهمیت ندارد.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به زمزمه‌های شنیده شده مبنی بر تلاش برای معرفی گزینه خارج از پیشنهاد مجمع اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه ما نیز برخی شنیده ایم و حتی صحبت‌هایی مبنی بر انتخاب استاندار غیر‌بومی به گوش می‌رسد که ما امیدواریم وزارت کشور در این زمینه مراقبت بیشتری را انجام دهد تا استانداری دلسوز برای این استان انتخاب شود.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول