اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

تغییر فرماندار و مدیرکل انتخابات استانداری کرمانشاه ربطی به انتخابات ندارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: تغییر فرماندار و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه به هیچ وجه به انتخابات ربطی ندارد.

تغییر فرماندار و مدیرکل انتخابات استانداری کرمانشاه ربطی به انتخابات ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طی چند روز گذشته اخباری از گوشه و کنار مبنی بر تغییر فرماندار و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه به گوش می‌رسید، اما از سوی مسئولان مربوطه به‌ طور رسمی اعلام نشده است.

در انتخابات اخیر شورای اسلامی شهر کرمانشاه اعتراضات فراوانی وجود داشت و بسیاری از کاندیداهای این انتخابات هنوز هم نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض دارند، اما مسئولان مربوطه قانونی بودن انتخابات را تایید کردند.

به‌ دلیل اینکه مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی لازم را در زمینه این تغییرات انجام ندادند، صحبت‌هایی در محافل مختلف نقل می‌شود و یکی از این صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها تصمیم مدیر ارشد استان کرمانشاه به تغییر مسئولان یاد شده به‌ خاطر نتایج انتخابات است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه در این‌باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: عزل و نصب‌ها موضوع طبیعی است و این تغییرات به هیچ وجه به انتخابات ربطی ندارد.

جلال منکرسی تاکید کرد: تغییر محسن زرین‌ماه فرماندار سابق کرمانشاه با پایان ماموریت وی رخ داد و تغییر هومان بهرامی مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه نیز در راستای تصمیم مدیر ارشد استان کرمانشاه انجام شد.

هومان بهرامی در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: تغییر بنده هیچ ربطی به انتخابات ندارد، چرا که چند ماه است از انتخابات می‌گذرد.

وی تغییر خود را به ‌دلیل اختلاف سلیقه شخصی عنوان کرد و ابراز داشت: مردم درباره این عزل و نصب‌ها بهترین قضاوت را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول