اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان همدان مطرح کرد

انتخاب استاندار همدان با نظر اکثریت اعضای مجمع نمایندگان مجلس

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب محمدناصر نیکبخت به عنوان استاندار همدان با نظرات اکثریت مجمع نمایندگان استان در خانه ملت و تعامل با دولت انجام شد.

انتخاب استاندار همدان با نظر اکثریت اعضای مجمع نمایندگان مجلس

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از وجود هماهنگی میان مجلس و دولت خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا در انتخاب استانداران از نظرات نمایندگان مجلس و نیز نماینده ولی فقیه در استان‌ها استفاده شده است. 

وی با اشاره به انتخاب محمدناصر نیکبخت به عنوان استاندار همدان گفت: در این جریان، نظرات مجمع نمایندگان استان گرفته شد و انتخاب ایشان منطبق با خواست نمایندگان انجام گرفت. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکره با استاندار جدید در انتخاب معاونان و مدیران اجرایی این استان ضمن برخورداری از شرایط مطلوب و داشتن تقوا و تخصص بر انتخاب و به کارگیری نیروهای متخصص و تحول‌گرا تأکید شده است. 

دبیر مجمع نمایندگان استان همدان نیکبخت را فردی جامع‌الشرایط و دارای سوابق درخشان دانست و ادامه داد: کارنامه وی در زمینه مدیریت معاونت استانداری در زمان دو استاندار اسبق نشان از نقطه قوت او دارد. 

وی با اشاره به اینکه نیکبخت مدیری بدون حاشیه و دارای قدرت تعامل و چانه‌زنی بالاست بیان داشت: با حضور نیکبخت به عنوان فردی تحول‌گرا، اثرگذار، خلاق، اهل تعامل، تفاهم و تعادل افق جدیدی را در استان شاهد خواهیم بود. 

*حل مشکل بیکاری در اولویت کاری استاندار جدید باشد

خجسته با بیان اینکه نیکبخت در دوران مدیریتش در استانداری همدان جذب سرمایه‌گذار را در اولویت قرار داده بود اظهار داشت: با توجه به سوابق وی در جذب سرمایه‌گذاران در دوره مدیریت خود در استان، به طور حتم جذب سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی شتاب خواهد گرفت و اشتغال استان رونق خوبی را به خود خواهد دید. 

وی با اشاره به اینکه بهبود معیشت مردم باید در اولویت کاری استاندار جدید قرار گیرد، تصریح کرد: اولویت جدی و ویژه‌ استاندار جدید حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال مردم باشد. 

خجسته رسیدن به این مهم را در گرو برنامه‌ریزی مطلوب و ارائه برنامه‌های کاربردی برای رفع مشکلات دانست. 

وی با بیان اینکه اظهار داشت: با وحدت و همدلی مجمع نمایندگان استان و در پرتو حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان توسعه همدان را به چشم خواهیم دید. 

دبیر مجمع نمایندگان همدان با اشاره به اینکه مردم از استاندار جدید تغییر و تحول را می‌خواهند تصریح کرد: نیکبخت فردی توانمند بوده و رویکردی توسعه‌ای دارد. 

*تودیع و معارفه استاندار 15 آبان ماه

وی افزود: امیدواریم با حضور ایشان در سطح ملی و استانی به نقطه ایده‌آل استان همدان در سطح کشور برسیم. 

خجسته با اشاره به دغدغه‌های مهم استان در آینده بیان داشت: پیگیری طرح آبرسانی از سد تالوار به همدان به عنوان مهمترین دغدغه باید در اولویت کاری استاندار جدید قرار گیرد. 

وی با اشاره به مشکل شدید استان در بحث تامین آب، توجه به رفع این مشکل را از ضروریات دانست. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه ایجاد زمینه‌های لازم برای تأسیس و توسعه مجامع و تشکل‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و تخصصی مد نظر باشد اظهار داشت: تسریع در پیشرفت پروژه‌های عمرانی، توسعه کشاورزی و گردشگری و توجه به مسائل فرهنگی مد نظر استاندار جدید قرار گیرد. 

وی در پایان با تشکر از زحمات استاندار پیشین استان در خصوص زمان معارفه استاندار جدید گفت: آیین معارفه استاندار جدید چهارشنبه هفته جاری با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/89002/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول