اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تغییر و تحول‌های مدیریتی در استان اصفهان

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی مشاور استاندار اصفهان شد

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی مشاور امور زیربنایی استان اصفهان شد.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی مشاور استاندار اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی تغییرات مدیریتی در دولت جدید این تغییرات به سطح استان‌ها و کلان شهرهای کشور رسید.

استان اصفهان نیز همواره بعد از پایتخت در دوران تاریخی و سیاسی کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کلان شهرهای کشور محسوب می‌شده است.

در همین رابطه بعد از انتخاب استاندار اصفهان، تغییر و تحولات مدیریتی در سطح اصفهان همچون روال قبل آغاز شد؛ این عزل و نصب‌های جدید از در ابتدا از بدنه استانداری آغاز شد.

تغییر و تحول چند پست معاونتی و استعفا و ابقا یک نفر از معاونان از اهم این تغییر و تحولات اتفاق افتاده در استانداری بوده است.

شنیده‌ها حاکی از آن حسین نجار رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی طی حکمی از سوی استاندار اصفهان، به عنوان مشاور امور زیر بنایی استان اصفهان منصوب شده است و همچنین علیرضا همدانیان به عنوان معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری اصفهان در سمت خود ابقا شد.

لازم به ذکر است که مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی استانداری از سمت خود استعفا کرد و سپس محمدعلی طرفه، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان منصوب شد.

حسین نجار در پاسخ به خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون برنامه‌های خود برای سمت جدید خود گفت: بنده شخصاً هنوز حکمم را ندیده‌ام و هنوز نمی‌دانم که دقیقاً چه سمتی برایم حکم زده‌اند و برای آن سمت چه حیطه وظایفی مشخص شده است، در نتیجه از دادن برنامه فعلاً معذور هستم.

انتهای پیام/63001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول