اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حماسه ملت قهرمان ایران اسلامی

مرگ بر آمریکا در آسمان کرمان طنین‌انداز شد

همزمان با حماسه ملت قهرمان ایران اسلامی مرگ بر آمریکا در آسمان کرمان طنین‌انداز شد.

مرگ بر آمریکا در آسمان کرمان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با حماسه ملت قهرمان ایران اسلامی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مرگ بر آمریکا در آسمان کرمان طنین‌انداز شد.

صبح امروز اقشار مختلف امت شهیدپرور کرمان با حضور کم‌سابقه خود در چهار راه توحید شهر کرمان راهپیمایی ضد آمریکایی خود را آغاز کردند.

در این همایش ملی که حضور دانش‌آموزان و دانشجویان چشمگیر است، زنان و مردان باغیرت و خداجو با حضوری فعال در این راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا حمایت خود را از دیپلمات‌های مذاکره کننده برای احقاق حقوق هسته‌ای ملت ایران اعلام کردند.

در این رفراندوم تداوم مرگ بر آمریکا دانش‌آموزان، دانشجویان، کسبه و بازاریان، کارگران، بسیجیان، کارمندان، روحانیت و ... حضوری فعال دارند.

این راهپیمایی در مسیر خیابان طالقانی، خیابان فلسطین، میدان بسیج، بلوار شهید عباس‌پور تا میدان عاشورا شهر کرمان ادامه می‌یابد و در این مکان اسماعیل نجار استاندار کرمان در جمع راهپیمایان سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرنگاران فارس از دیار پهناور کریمان مشابه چنین راهپیمایی در تمام شهرهای استان کرمان آغاز شده و ملت قهرمان ایران اسلامی برائت خود را از مزدوران داخلی استکبار جهانی اعلام و بر مبارزه با ظلم و ستم آمریکا جنایت‌کار اعلام و خط سازش و انحراف از مبانی انقلاب اسلامی را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ می‌فرستند.

گزارشات تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول