اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

بیش از 80 خبرنگار راهپیمایی 13 آبان در قم را پوشش می‌دهند

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: بیش از 80 خبرنگار و عکاس پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، نشریات محلی و نمایندگی روزنامه‌های سراسری راهپیمایی 13 آبان در قم را پوشش می‌دهند.

بیش از 80 خبرنگار راهپیمایی 13 آبان در قم را پوشش می‌دهند

محمد خامه‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مراسم یوم‌الله 13 آبان فردا با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این روز نشان از سه رویداد تاریخی مهم دارد، گفت: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش‌آموزان در ایران رویدادهای تاریخی این روز است.

خامه‌یار با اشاره به اهداف راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این روز مهم و روحیه مبارزه با استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا از اصول ارزشی و آرمانی ملت مسلمان ایران در این راهپیمایی است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه این راهپیمایی بازتاب بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: برای راهپیمایی روز 13 آبان علاوه بر پوشش تصویری توسط اکیپ‌های صدا و سیما، بیش از 80 عکاس، خبرنگار و تصویربردار این مراسم را پوشش می‌دهند.

خامه‌یار ابراز کرد: خبرنگاران با پوشش خبری مناسب این مراسم، به رسالت بزرگ خود وفادار بوده و عظمت حضور مردم در صحنه را به خوبی به تصویر خواهند کشید.

انتهای پیام/2258/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول