اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از گذشته در پلدختر برگزار می‌شود

فرماندار پلدختر گفت: مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال در این شهرستان پرشورتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از گذشته در پلدختر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه 13 آبان نقطه عطفی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی است، افزود: 13 آبان روز ترویج فرهنگ استکبارستیزی و این روز متعلق به همه ملت است و مردم  پلدختر بار دیگر در 13 آبان حماسه می‌آفرینند.

وی بر لزوم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد و گفت: 13 آبان تنها مختص دانش‌آموزان یا دانشجویان نیست، بلکه  اقشار مختلف مردم ایران اسلامی همچون سال‌های قبل در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضوری پرشور و گسترده دارند.

فرماندار پلدختر یوم الله 13 آبان را  روز تبلور و تجلی اراده مردم انقلابی ایران برای مبارزه با استکبار دانست و افزود: آحاد مردم جامعه در مقابل دشمنان خارجی و استکبار جنایتکار منسجم و هم نظر و فارغ از اختلافات داخلی به دشمنان نظام و انقلاب نگاه واحدی داشته باشند، زیرا آمریکا نماد عینی و ملموس استکبار است.

وی ضمن تبریک این روز به ملت سلحشور ایران به ویژه دانش‌آموزان متعهد میهن اسلامی گفت: شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان امسال یک وظیفه است و این روز در حقیقت، زادروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار، سالگرد تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز دانش‌آموز است.

فرماندار پلدختر از آحاد مردم ولایتمدار این شهرستان دعوت کرد، تا همچون سال‌های گذشته و با شرکت گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان، افتخاری دیگر برای نظام جمهوری اسلامی رقم بزنند و با وحدت و اتحاد اسلامی و اراده راسخ، انزجار خود را از مستکبران و زورگویان جهان اعلام کنند.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول