اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

راهپیمایی 13 آبان جواب دندان‌شکن ملت ایران به دشمنان است

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: راهپیمایی روز 13 آبان جواب دندان‌شکن ملت ایران به دشمنان به ویژه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا است.

راهپیمایی 13 آبان جواب دندان‌شکن ملت ایران به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی ظهر امروز در نشست با جمعی از دانش‌آموزان نخبه علمی، هنری و ورزشی شهرستان مشگین‌شهر به اهداف و توطئه‌های دشمنان اسلام علیه ملت ایران اشاره کرد و بر لزوم حفظ وحدت و هوشیاری و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام تاکید کرد.

وی تصریح کرد: وظیفه نخبگان در مقابله با دشمنان اسلام سنگین است به طوری که اگر ملت ایران از اصول و اعتقادات خود دست بردارد در مقابل دشمنان شکست خواهند خورد و تنها راه مقابله با دشمنان پشتیبانی از ولایت فقیه است همان طوری که اکثر کشورهای منطقه به علت نبود رهبری صالح و شایسته با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر یادآور شد: با توجه به اینکه کشور جمهوری اسلامی بر جبهه فرهنگی رقم می‌خورد که در این راستا دشمنان با شیوه‌های مختلفی از جمله سبک‌ها و دین‌های جدید که هیچ ریشه‌ای ندارد، تشکیل گروه‌های تکویری، ترویج بدحجابی در جامعه و ... که هیچگونه تناسبی با اعتقادات کشور ما ندارد در جامعه رواج داده‌اند تا مسلمانان را به طرف شیوه‌ها و راه و روش غرب جذب کنند و چهره اسلامی و انقلابی ایران را در دنیا از بین ببرند.

عباداللهی افزود: دشمنان اسلام که تمام راه‌ها را جهت به زانو در‌آوردن جمهوری اسلامی ایران رفته‌اند و ناکام مانده‌اند اکنون تمام فکر و اندیشه خود را بر این امر نهاده‌اند که با زیر سئوال بردن رهبر انقلاب در میان ملت ایران نفوذ کرده و به خواسته‌های شوم خود برسند. رئیس شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همیشه در فکر ارتباط با سایر کشور‌هاست اما دشمنان در پی براندازی جمهوری اسلامی هستند و نمی‌توانند شاهد رشد و توسعه کشورمان باشند که این خواسته‌ها مغایر با جمهوری اسلامی است.

عباداللهی با اشاره به فناوری انرژی هسته‌ای ایران نیز گفت: آمریکا در سال 88 رسماً اعلام کرد که کشور ایران صلاحیت استفاده از انرژی هسته‌ای را ندارد و این بزرگترین تحقیر برای ملت ایران بود به همین دلیل ایران در شرایط حساس در منطقه قرار گرفته و مجاهدت علمی را در این راستا می‌طلبد.

این مسئول یادآور شد: در این راستا نخبگان باید در جهت ارتقای جامعه تلاش مضاعف کنند چرا که هدف اصلی دشمنان از تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی ایجاد نارضایتی در عموم مردم نسبت به مسئولان است و با هوشیاری ملت ایران نقشه دشمنان نقش بر آب می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به سادگی به دست نیامده بلکه برای به دست آوردن آن خون‌ها ریخته شده است، ابراز داشت: دشمنان در تلاش هستند با نا‌امید کردن نسل سوم و چهارم انقلاب به خواسته‌های بی‌شرمانه خود دست یابند اما اکنون جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری مردم در مقابل ابرقدرت‌های دنیا روی پای خود ایستاده و با حضور در راهپیمایی 13 آبان جواب دندان‌شکن به دشمنان خواهیم داد و تمام مردم جهان ناظر بر این حضور باشکوه و با عظمت مردم خواهند بود.

انتهای پیام/62009/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول