اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش رهروان شهید فهمیده

خانواده 16 شهید دانش‌آموز شهرستان جم تجلیل شدند

در همایش رهروان شهید فهمیده، خانواده 16 شهید دانش‌آموز شهرستان جم تجلیل شدند.

خانواده 16 شهید دانش‌آموز شهرستان جم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عصر امروز همایش بزرگ رهروان شهید فهمیده با حضور مسئولین، فرهنگیان و دانش‌آموزان 13 ساله شهرستان جم برگزار شد.

رئیس اداره موزش و پرورش شهرستان جم در این همایش، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: شهید فهمیده وقتی احساس کرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در خطر است، سنگر تعلیم و تربیت را رها کرد و به سنگر دفاع مقدس پیوست و با عزت و به فیض شهادت نائل آمد.

حسین اسکندری تصریح کرد: امروز همه دانش‌آموزان به عزم شهید فهمیده، به رزم و شهادت او افتخار می‌کنند و به عنوان اسوه و الگو به وی نگاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه منشا تمام بدبختی‌های عالم آمریکاست گفت: آمریکا با خوی استکباری خود به‌دنبال تحقیر ملت‌هاست و در سراسر گیتی همواره به دنبال تضعیف و به بردگی کشاندن آنها بوده است.

رئیس آموزش و پرورش جم ابراز داشت: آمریکا در 50 سال اخیر به 25 کشور دنیا به‌طور مستقیم و غیر مستقیم حمله کرده که نشان دهنده خوی استکباری و ظالمانه این کشور است.

در پایان این همایش از خانواده‌های 16 شهید دانش‌آموز شهرستان و دانش‌آموزان نمونه بسیجی با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول