اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

شعار «مرگ بر آمریکا» نفرت جهانی از استکبار است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» نفرین واقعی امت اسلامی از مستکبران روزگار و حامیان آنهاست.

شعار «مرگ بر آمریکا» نفرت جهانی از استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی در اردبیل اظهار داشت: بزرگداشت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی که آموزش و پرورش متولی و در رأس آن قرار دارد، امسال با عنایت خداوند به طور ویژه و با صلابت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور، تصریح کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور حماسه‌آفرینی بزرگ مردان کوچک است که با نثار خون پاک خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

بابازاده خاطر نشان کرد: در یوم‌الله 13 آبان فرزندان انقلاب اسلامی بار دیگر با تمام توان و قدرت، شعار ارزشی انقلاب ما را که همان «مرگ بر آمریکاست» سر می‌‌دهند و به تمام شیاطین روزگار لعن و نفرین می‌‌فرستند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران دوران طلایی را در سه دهه گذشته نظیر دفاع مقدس و پیروزی‌های غرورآفرین در عرصه‌های علمی و پیشرفت‌های فرهنگی، معنوی و ارزشی به دست آورده که همه این پیروزی‌ها غرور و هیجانات کاذب استکبار را به سمت انحراف و انحطاط کشانده است.

وی خواسته اصلی آمریکا را پیشرفت نکردن ایران و وابستگی تمام عیار به دول غرب و شرق توصیف کرد و ادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی، ماهیت استقلال‌خواهی و دوری از اندیشه ظالمانه مستکبران است که هرگز این ملت زور و تزویر مستبدان و مستکبران را نمی‌پذیرد.

بابازاده در ادامه بیان کرد: همه ما امروز در میدان جهاد و مقابله با شیطنت‌های آمریکای جهانخوار با بصیرتی تمام و هوشیاری واقعی ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان بخواهند جمهوری اسلامی ایران را مورد سنگین‌ترین هجمه‌ها و تجهیزات خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در مورد ماهیت آمریکا و همدستان آنها اشاره کرد و یادآور شد: اگر امروز آمریکا منفورترین کشور دنیاست به خاطر شیطنت‌هایی است که هر روز از این کشور سر می‌زند.

وی در پایان گفت: ملت ایران فردا در راهپیمایی عظیم 13 آبان بار دیگر نهایت خشم و نفرتشان را از این شیطان بزرگ اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول