اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه استان سمنان:

مردم ایران اسلامی با فریاد «مرگ بر آمریکا» عجین هستند

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان صادر و تأکید کرد: سال‎روز حماسه‌های تاریخ‎ساز 13 آبان همواره در ایران اسلامی با فریاد «مرگ بر آمریکا» عجین بوده است و امسال نیز این رویه ادامه می‏یابد.

مردم ایران اسلامی با فریاد «مرگ بر آمریکا» عجین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان ماه سال 1357، صدها دانش‌آموز و دانشجو در چهاردهمین سالگرد تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه،‌ در دانشگاه تهران گرد آمدند تا بار دیگر پیوندشان را با رهبر بت‌شکن به جهان اعلام کنند و دشمنان اسلام در این فاجعه 56 تن را شهید و صدها نفر را مجروح کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از آن تاریخ به بعد، 13 آبان ماه به عنوان روز دانش‌آموز به عنوان حماسه خونین لاله‌های انقلاب در جریان نهضت اسلامی گرامی داشته می‌شود.

در این بیانیه تأکید شده است: ملت‌های مستضعف جهان و به خصوص مسلمان باید با هوشیاری توطئه‌های صهیونیست‌های چپاول‎گر و دیوصفتان مستکبر نظام سلطه جهانی با اعتماد به عنایت الهی آن را خنثی کنند و نگذارند این مزدوران احکام اسلامی و ارزش‌های دینی را خدشه‌دار کنند و به اهداف شومشان دست یابند.

در ادامه آمده است: راهپیمایی 13 آبان ماه امسال همچون سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم استان سمنان بار دیگر با طنین شعار مرگ بر آمریکا به ندای مولا و مقتدای خویش امام خامنه‌ای لبیک گفته و پاسخی کوبنده و راسخ به تهدیدات استکبار جهانی خواهند داد.

به همین مناسبت سایر رده‏های سپاه استان سمنان از قبیل، تیپ 12 قائم سمنان و نواحی سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان، آرادان، میامی و مهدیشهر و اقشار بسیج نظیر بسیج دانشجویی، بسیج دانش‏آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج هنرمندان، بسیج مهندسان، بسیج عشایری، بسیج کارمندان، بسیج کارگران، بسیج اصناف، بسیج اساتید، بسیج مساجد و محلات، بسیج پیشکسوتان، بسیج مداحان، بسیج جامعه زنان و کانون بازنشستگان سپاه نیز هر کدام با صدور اطلاعیه‏های جداگانه‏ای آحاد مردم ولایت‌مدار استان سمنان را به حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان ماه فراخوانده‏اند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول