اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب:

مرگ بر آمریکای ملت‌های مستضعف به زودی به اجابت خواهد رسید

شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب کشور طی بیانیه‌ای اعلام کرد: به زودی مرگ بر آمریکای ملت‌های مستضعف و دعای مردان صالح ادیان توحیدی مستجاب می‌شود.

مرگ بر آمریکای ملت‌های مستضعف به زودی به اجابت خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای از جوانان جهان خواست تا لانه‌های جاسوسی آمریکا در کشورهایشان را تسخیر کنند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر 13 آبان‌ماه سالروز خشم و شدت تابعین رسول الله (ص) علیه جبهه کفر فرارسیده است. روز مرگ بر آمریکا که بنا به فرمایش امام راحل(ره) ثوابش کمتر از حج نیست و طبق فرمایش امام خامنه‌ای همانند اعوذ بالله من‌الشیطان الرجیم است. روزی که بنا به فرمایش امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامیده شده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امسال این روز بزرگ و این یوم‌الله از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، از سویی دستان نامحسوس جاسوسی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا بر همگان عیان شده، تا جایی‌که حتی سران دولت‌های غربی که خود همواره غلامان حلقه به گوش آمریکا هستند از این امر خسته و جان به لب شده‌اند، این اتفاق بعد از گذشت سال‌ها پاسخی محکم به کسانی است که اقدام انقلابی دانشجویان را کار درستی نمی‌شمردند.

این بیانیه افزوده است: بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم، در اوج تحریم‌های دشمن که دولت جدید با صداقت و خوشبینانه پای میز مذاکره با آمریکا رفته بود، همه دنیا دیدند که برخلاف بینش دولتمردان ایران، آمریکا همچون گرگی خونخوار به دنبال دریدن ملت‌ها بوده و هنوز چند روزی از مذاکره هسته‌ای نگذشته بود که سران دولت آمریکا اذعان کردند که همه گزینه‌ها حتی نظامی روی میز است، البته همانطور که حضرت امام خامنه‌ای به عنوان رهرو امام خمینی (ره) نیز فرمودند، همه دنیا یقین پیدا کرده‌اند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دولتمردان و ملت آمریکا بدانند که نظام استبدادی آمریکا در آخرین اعداد شمارش معکوس عمر خود قرار دارد و به زودی مرگ بر آمریکای ملت‌های مستضعف و دعای مردان صالح ادیان توحیدی مستجاب می‌شود.

این بیانیه تاکید کرده است: ما در راستای فرمایشات امام خامنه‌ای در خصوص مذاکره‌کنندگان، از آنان انتظار داریم که در کارهای خود مثل همیشه رضایت خدا و رهنمودهای امام خامنه‌ای را سرمشق حرکت خود قرار دهند و طبق فرمایش ایشان نرمش قهرمانانه را سیاست گفت‌وگوهای خود قرار دهند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ملت ایران با هوشیاری جوانان خود سال 1358 لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرد، از جوانان دنیا نیز انتظار می‌رود تا آنان نیز هتاکی دولتمردان آمریکا در جاسوسی از سران دولت‌هایشان که همواره همانند تجاوز به خاک و ناموس آنان است،را با تسخیر لانه‌های جاسوسی بدهند. این بیانیه افزوده است: شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب ایران اسلامی ضمن دعوت از همه آحاد مردم به خصوص دانشجویان و جوانان عزیز، درخواست دارد تا با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و هیهات من‌الذله محرم امسال را با برائت از شیطان رانده شده ملت‌ها آغاز کنیم.

انتهای پیام/60001/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول