اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه کرمانشاه:

شعار مرگ بر آمریکا نشان‌ دهنده مسیر انقلاب در مبارزه با ظلم است

دبیر حزب موتلفه استان کرمانشاه گفت: شعار مرگ بر آمریکا از روی بصیرت ملت ایران و نشان‌دهنده مسیر حرکت انقلاب در مبارزه با ظلم و ستم است.

شعار مرگ بر آمریکا نشان‌ دهنده مسیر انقلاب در مبارزه با ظلم است

محمد کرمی‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 13 آبان یکی از روزهای تاریخی انقلاب به ‌حساب می‌آید و در این روز بزرگ، ملت ایران پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌های شیطان بزرگ دادند.

کرمی‌راد ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امام راحل آن ‌را انقلاب دوم بیان فرمودند، در 13 آبان رخ داد و از همان‌جا معلوم شد آمریکا با دسیسه‌چینی در تلاش برای نابودی انقلاب اسلامی است.

دبیر حزب موتلفه استان کرمانشاه با اشاره به جنایت‌های مختلف و متعدد آمریکا در حق ملت ایران طی چند دهه گذشته، بیان داشت: ملت ایران هر ساله در چنین روزی با روحیه استکبارستیزی، فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و انزجار خود از ظلم را به‌ تصویر می‌کشند.

به گفته نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ملت پیش‌رو و انقلابی ایران اسلامی در بزرگداشت چنین روزی با فریادهای مرگ بر آمریکا به جهانیان ثابت می‌کنند در راه مبارزه با استکبار ثابت قدم ایستاده‌اند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: برخی از روی حماقت و یا برای خدمت به دشمنان چشم دوخته‌اند که شعار مرگ بر آمریکا حذف شود، غافل از اینکه این شعار از روی بصیرت ملت ایران و نشان‌ دهنده مسیر حرکت انقلاب در مبارزه با کفر و ستم است.

وی با اشاره به اینکه شعار هیهات منا‌الذله را از امام حسین (ع) و شعار مرگ بر آمریکا را از امام خمینی (ره) آموخته‌ایم، اذعان داشت: ملت بزرگ ایران در 13 آبان با شور حسینی و بینش عاشورایی با شعار مرگ بر آمریکا حضور گسترده خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول